środa, 20 grudnia 2017

Zaful Wishlist :)

Hej :)
Dzisiaj przygotowałam dla Was jeszcze jedną małą wishlistę z asortymentem ze sklepu Zaful. Tym razem wybrałam kilka sukienek, które według mnie bardzo fajnie wyglądałyby z kozakami za kolano. Ja od dawna szukałam fajnych sukienek do takich butów i już kilka zamówiłam korzystając z 2017 About Zaful Christmas Special Promotion. Jak myślicie, które z poniższych wybrałam? A które podobają się Wam najbardziej? Dajcie znać w komentarzach :) 
Mam dla Was również kupon rabatowy: ZafulChen
Mam nadzieję, że się Wam przyda i również kupicie coś fajnego!
Buziaki i do następnego :)






16 komentarzy:

  1. Ta pierwsza rozowa jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie świetne, ale pierwsza najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1,3 i 5 są najbardziej zbliżone do mojego gustu :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnia sukienka to prawdziwy hit, piękna, w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowe sukienki najbardziej mi się podobają :) Świetne fasony mają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne sukienki wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne sukienki! Najbardziej podobają mi się trzecia i czwarta! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też się pierwsza podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje mi się, że skusiłaś się na pierwszą z propozycji :) ogólnie wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia najbardziej mi się podoba i za niecałe 16 $ mogłaby być moja :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten sklep ! Stawiam ze wybrałąś nr 2 lub 3 :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne sukienki, ta welurowa i ostatnia wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne sukienki, pierwsza i ostatnia super:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)