czwartek, 7 grudnia 2017

#355 Sweter z perełkami :)

Cześć! :)
Dzisiaj przychodzę do Was z codziennym zestawem, w którym główną rolę gra sweter z perełkami. Oszalałam na punkcie tego trendu i to na pewno nie jest ostatnia rzecz w mojej szafie z perełkami. Sweter posiada również bardzo oryginalne rękawy, które według mnie wyglądają genialnie. Ja jestem bardzo z niego zadowolona i jeśli zastanawiacie się nad jego zakupem, to kupujcie, bo warto! Do swetra dobrałam jasne jeansy z dziurami, welurowe botki i czerwony płaszcz. Dajcie znać, co myślicie o mojej stylizacji oraz o trendzie na perełki.
Buziaki i do następnego! :)













sweater - romwe (tutaj!)
coat - rosegal, więcej czerwonych płaszczy znajdziesz tutaj!
jeans - stradivarius, więcej niebieskich damskich jeansów znajdziesz tutaj!
boots - renee

28 komentarzy:

  1. ale ten sweterek jest piękny, no i płaszcz tez mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest ten sweterek zamówiłam sobie taki sam :) klik

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczy sweterek! perełki teraz na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz, a te rękawy faktycznie dodają charakteru całej stylizacji

    Zapraszam na nowy post :-)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz. Świetny płaszcz i uroczy sweterek! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweterek i cudnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten sweter i botki są rewelacyjne! Bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  8. Doskonale Cię rozumiem kochana, bo sama oszalałam na punkcie perełek <3
    już kolejna rzecz do mnie przyszła z nimi w roli głównej :) hhe

    Twój sweterek jest przeuroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, a sweterek fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny sweterek, ja zwariowałam na punkcie perełek :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/szare-futerko-i-czerwony-plecak.html

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo stylowy i gustowny look, a sweterek śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twoje sesje, na pewno masz super fotografa, piękne zdjęcia, bardzo podobają mi się te jeansy, bluzka też ale te rękawy są specyficzne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamówiłam sobie ostatnio taki sam sweterek na Zaful :) Mam nadzieję, że dojdzie mi przed świętami :) Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sweterek bardzo w moim guście i oczywiście 'na czasie' świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Perełki, jak one cudownie wyglądają i dopełniają sweterek. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, sweterek robi wrażenie! Zupełnie inny niż ciuchy, które widuję w sieciówkach Naprawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem absolutie oczarowana tym sweterkiem! WYgląda tak dziewczęco i kobieco zarazem ! Rękawy świetne . CUdny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten sweterek jest niesamowity! Bardzo mi się spodobał! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweter i botki rewelacja:) wyglądasz prześlicznie:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny sweterek, urocza stylizacja :) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  21. Te sweterki z perełkami są teraz hitem - a Twój ma dodatkowo ciekawe rękawy ;) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zamierzam zamówić jakiś sweter z perełkami :) Być może skuszę się na ten, chociaż dla mnie chyba za bardzo ozdobne rękawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja bardzo udana! Sweter jest po prostu cudowny! Nie wiem co w nim lepsze, czy rękawy, czy te perełki. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)