wtorek, 12 grudnia 2017

#360 Rosegal Christmas Sales :)

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was jeszcze jedną małą wishlistę. Tym razem z sukienkami ze sklepu Rosegal. Wybrałam kilka takich, które nadadzą się na zbliżające się imprezy karnawałowe i sylwestrowe. Mnie najbardziej kusi złota kiecka, a Wam która podoba się najbardziej? Aktualnie na stronce trwa Christmas sale  2017 i sporo rzeczy można złapać w super cenach (Christmas deals). Ja już jedno zamówienie zrobiłam, a Wy? Kupiliście coś ostatnio na promocji Christmas 2017 Rosegal?
Buziaki i do następnego! :)






20 komentarzy:

  1. Świetny wybór odnośnie sylwestrowych kreacji! Sukienki idealnie wpasowują się w noworoczną imprezę, a także każda z nas może znaleźć coś dla ciebie :)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sukienki, wszystkie mi się podobają:*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne są;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne sukienki, idealne na sylwestra lub inną imprezę.

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne sukienki, każdą chętnie bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwie pierwsze sukienki zdecydowanie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjj wszystkie sukienki bardzo mi się podobają :)kliki

    OdpowiedzUsuń
  8. Wooow, idealne na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te dwie pierwsze sukienki są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza i druga kiecka - po prostu coś wspaniałego! Zaczęłam się zastanawiać nad tym co ja założę na Sylwestra, zwłaszcza że pierwszy raz od 3 lat gdzieś pójdziemy XD

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszej sukienki juz nie ma a taka piękna

    OdpowiedzUsuń
  12. 4 najbardziej mi się podoba :) Lubię czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta złota sukienka robi wrażenie! Idealna na karnawał czy Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow!! Ale cudownie sukienki , jestem zauroczona nimi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)