sobota, 23 grudnia 2017

#365 Burgundowy sweter z perełkami :)

Hej :)
Jak tam Wasze przygotowania do Świąt? U mnie choinka już ubrana, pierniki upieczone, pierogi zrobione, barszcz prawie gotowy. Mimo to, jest jeszcze sporo rzeczy do ogarnięcia przed Wigilijną kolacją, ale ja bardzo lubię ten czas i staram się cieszyć każdą minutą spędzoną z rodziną, ponieważ nie wiem jak daleko wyjadę na studia już w lutym. Póki, co jeszcze nic nie wiem, ale znając mnie decyzję podejmę w ostatniej chwili. Na razie staram się o tym nie myśleć, ponieważ obrona jest dla mnie na pierwszym miejscu, a co po obronie? To się okaże :)
Dzisiaj mam dla was stylizację z pięknym burgundowym swetrem ze sklepu Zaful. Zamówiłam go ze względu na kolor i jego tył. Powiem Wam, że jestem w nim zakochana i wiem, że będzie to jeden z moich ulubionych swetrów. Dobrałam do niego jeansową spódnicę, wzorzyste rajstopy i kozaki za kolano. Dajcie znać, co myślicie o tym zestawie i pamiętajcie, że nadal trwa promocja Christmas 2017 Zaful i można upolować mnóstwo fajnych rzeczy w świetnych cenach :) 

Buziaki i do następnego!
















sweater - Zaful (tutaj!)więcej burgundowych swetrów znajdziesz tutaj!
coat - rosegal
skirt - h&m, więcej jeansowych spódnic znajdziesz tutaj!
thigh boots - ccc

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajny jest ten sweter, kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bordo czy burgund to kolory, które uwielbiam właśnie teraz, zimą :)

    _____________
    ♥ Blog dla kobiet daria-porcelain.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ten sweterek, bardzo ładnie Ci w burgundowym:)
    Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek bardzo fajnie wygląda :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/swiatecznie-na-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolorek ma ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna jest ta stylizacja😍
    Pięknie wyglądasz 😍
    Wesołych Świąt 🎄🎁😘💞
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny sweterek. I perełki na nim

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, ten sweter ma naprawdę piękny tył. bardzo mi się podoba. fantastyczny płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę! Widziałam ten sweter parę razy na innych blogach ale jakoś nie ogarnęłam, że ten splot jest z tyłu XD Wyglądasz super! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest ten sweterek :) Perełki dodają mu uroku :) A zestaw w całości bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglądasz w tym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Mam ten sam swetr !!! I czuje się jak gamoń bo ja ten splot nosiłam z przodu hahaha ! Buziole;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam gdzieś ten sweterek, bardzo ciekawy krój!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta jeansowa spódnica idealnie tu pasuje, super zestaw :)
    Ostatnio doszedł do mnie taki sam sweterek tylko w innej wersji kolorystycznej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny zestaw, kolorek sweterka mega modny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)