czwartek, 21 grudnia 2017

364 Pink total look :)

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją, którą jedni będą lubić, a inni nienawidzić. Stworzyłam pink total look. Zdaję sobie sprawę, że kolor babypink nie każdy toleruje w dużej ilości, ale coś mnie naszło i powstała właśnie taka stylizacja. Połączyłam śliczny sweterek z perełkami z zamszową spódnicą z wiązaniem. Na wierzch narzuciłam płaszcz typu waterfall, a na stopy powędrowały moje ulubione ostatnio aksamitne botki. Powiem Wam, że bardzo mi się podoba ten zestaw, ostatnio polubiłam się z kolorem pudrowego różu i przyszło do mnie sporo sweterków w tym kolorze, które mogliście widzieć w poprzednich postach. Uważam, że pasuje ten kolor do mnie, a ja świetnie się w nim czuje. Dajcie znać co myślicie o tym kolorze oraz o moim zestawie :)
Buziaki i do następnego! :*













sweater - zaful (tutaj!)
skirt - rosegal
coat - rosegal
boots - renee

19 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz, super sweter i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała stylizacja w moim ulubionym kolorze! Wyglądasz olśniewająco! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona sweterkiem.zamówienie sobie taki🙈

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wyglądasz :) spódnica genialna :)
    pozdrawiam i życzę radosnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam pastelowe 'total look'i', śliczny zestaw, sweterek cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, piękny sweter i spódniczka. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładna, dziewczęca stylizacja :) nie wiem czy odważyłabym się na taki pink total look, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś młoda, pięknie Ci w tym kolorku, a jeszcze kiedy dobrze się w nim czujesz, nie widzę powodu żeby nie tworzyć takich zestawów, super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj, chodzi za mną ta spódnica od dawna... na Tobie wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja i piękny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka robi wrażenie :D Lubię róż

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ta sama spodniczke i sweterek! :DD

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz fanasttcyznie !! Istnie bajkowo, ach Kochana ! Jak ja uwielbiam Twoje stylizacje, jesteś świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow zaszalałaś z tym różem, ale muszę przyznać, że niesamowicie podoba mi się ta stylizacja. A sweterek z perełkami dodaję do ulubionych, szukałam takiego prostego kroju i właśnie znalazłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się,całość ma dziewczęcy pazur :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)