poniedziałek, 11 grudnia 2017

#356 Yankee Candle - Black Plum Blossom :)

Hej :)
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną recenzją wosku Yankee Candle, tym razem będzie to wosk o zapachu Black Plum Blossom.
Producent pisze o nim tak:
"Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: kwiat czarnej śliwki, wanilia."


Wosk Black Plum Blossom to zapach z letniej kolekcji, jednak według mnie jest on tak uniwersalny, że również w zimowe wieczory z chęcią będę go odpalać. Wosk ten ma piękny nasycony fioletowy kolor, który od razu kojarzy mi się z dorodną, soczystą śliwką. Nigdy nie miałam do czynienia z aromatem kwiatów śliwki, ale powiem Wam, że pachną obłędnie. Black Plum Blossom to kwiatowy, otulający zapach, dzięki zawartej w nim wanilii, można wyczuć delikatną słodycz, ale również świeżość i rześkość. Wosk ten posiada również aromat piżma, które ja uwielbiam w perfumach i pewnie dlatego od razu mnie do siebie przekonał. Zapach ten nie przytłacza i nie dusi. Na początku pachnie delikatnie, ale po kilku minutach zachwyca swoim pięknym aromatem. Ja jestem w nim zakochana. To jeden z moich ulubieńców, jeśli jeszcze go nie testowałyście to uwierzcie mi, musicie go wypróbować! Fani kwiatowych i słodkich zapachów będą nim zachwyceni :)


Jeden taki wosk starcza mi zazwyczaj na 4-5 razy z czego każdy kawałek zazwyczaj palę dwukrotnie. Pewnie jesteście zdziwieni jak taki mały kawałeczek może wypełnić zapachem cały pokój i po co go rozdrabniać na tyle części skoro kosztuje tylko 9zł? Odpowiedź jest prosta. Nie lubię marnotrawstwa. Wiem, że ten mały kawałeczek będzie pachniał tak samo intensywnie jak cały wosk, no i oczywiście starczy mi na wiele razy i będę mogła się tym zapachem cieszyć jeszcze przez kilka dobrych dni :D
Ten wosk oraz mnóstwo innych zapachów znajdziecie na stronie Goodies.pl

Trzymajcie się, do następnego :*

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)