piątek, 29 grudnia 2017

#368 Świąteczne leniuchowanie :)

Cześć! :)
Dzisiaj mam dla Was post z przymrużeniem oka. Chciałam Wam pokazać jak mniej więcej wygląda u mnie Drugi Dzień Świąt. Zazwyczaj wskakuję w ciepłą pidżamkę, na zdjęciach mam moje nowe, ogromne, ale bardzo milutkie onesie koala. Jest przeurocze. Ma uszka, ogon i ten piękny szary kolor... Ja jestem w nim zakochana! Ten dzień zazwyczaj spędzamy oglądając filmy i seriale oraz pijąc miętę lub herbatę na bolący brzuszek od przejedzenia :D Na zdjęciach są również rzeczy, z którymi ja się nie rozstaję każdego dnia, czyli dobra książka, planner i kalendarz, laptop i instax. No i oczywiście telefon, który ma śliczną świąteczną obudowę. Dajcie znać z jakimi gadżetami Wy nie rozstajecie się na co dzień :)
Buziaki i do następnego!














onesie koala - rosegal (tutaj!)
case - rosegal (tutaj!)

Na koniec chciałabym jeszcze pokazać Wam kilka rzeczy, które do mnie ostatnio przyszły. Dwie z nich to fartuszki świąteczne. Zamówiłam je dla moich rodziców. Są bardzo fajne i mega tanie. Strasznie im się spodobały, no i były idealne w okresie świątecznym :)


Kolejna rzecz to torebka, którą wybrała sobie moja mama. Jest ona w kolorze karmelowym. Nie posiada zamka tylko wkładaną małą "kosmetyczkę", w której można schować portfel, telefon czy klucze. Jest dość pojemna. Posiada długi pasek, więc można ją nosić przez ramię. Mojej mamie bardzo się podoba, ale dla mnie jest ona słabo wykonana i z bardzo cienkiego materiału. Nie była tania jak na chińskie stronki i myślałam, że przyjdzie trochę lepsza jakościowo torebka. No, ale cóż, mamie się podoba, a to najważniejsze :)
women's apron - dresslily (tutaj!)
men's apron - dresslily (tutaj!)
bag - dresslily (tutaj!)

22 komentarze:

  1. Właśnie dzisiaj robiłam zdjęcia mojej córci w takiej pajamas, są świetne, mega milutkie w dotyku :) Oczywiście ja sobie również zamówiłam, ale kiedy dojdzie i czy w ogóle, to tego nie wiadomo :)Twój coala jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja II dzień świąt spędziłam na rozjazdach, śliczna piżamka i sypialnia, bardzo przyjemny klimat

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna ta piżama :) Idealna do leniuchowania :) A te fartuchy prześwietne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz fajne wdzianko do leniuchowania :) Suuuper! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka prezentuje sie calkiem inaczej na stronie, szkoda ze taka przyszla :)
    swietny masz stroj! :D
    sensiblees.pl ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojoj ale masz kochana piżakę <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/my-christmas-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Loved everything! The bag is so beautiful. I didn't know about dresslily

    Marisol x

    OdpowiedzUsuń
  8. urocza piżamka i świetny klimat zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ czadowa ta koalka ajćććć przeuroczo w niej wyglądasz kochana :D
    i świetnie urządzony masz pokoj, bardzo mi się podoba :)


    Udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku kochana :) :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Śnił mi się dzisiaj koala. Bardzo fajnie w tym wyglądasz! Chciałabym poleniuchować ale w moim przypadku jest to niemożliwe, bo nawet jak mam okazję, to zaraz myślę co by tu zrobić, jakby ten wolny czas wykorzystać. To się chyba nazywa pracoholizm. !^^Pozdrawiam i życzę udanego Sylwestra, i Szczęśliwego nowego roku!^^

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz w tym stroju :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fartuszki są super, świetny pomysł na prezent świąteczny :) Nie pomyślałam o tym ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale urocza ta piżamka! Fajnie tak czasem poleniuchować na całego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale słodko wyglądasz !!! Cudownie Kochana * Bardzo fajne rzeczy zamówiłaś :) Mam też tego case hahaha :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Super onesie i kubek z reniferem. <3 Mam taki sam kalendarz- w kropeczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja córcia ma taką piżamkę, tylko jednorożca, nie rozstaje się z nim haha, jest super :)koala, też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne rzeczy zamówiłaś , poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie to słodkie wdzianko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)