środa, 27 grudnia 2017

#367 Sweter z wiązaniem i czarny kożuszek :)

Cześć! :)
Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo codziennym zestawem. Połączyłam szary sweterek z dekoltem w V i wiązaniami przy rękawach z czarnymi woskowanymi spodniami. Do tego kożuszek i ocieplane botki z klamrami. Kożuszek i sweterek są ze stronki Zaful i jestem z nich mega zadowolona. Dajcie znać, co myślicie o takich codziennych stylizacjach :)
Pamiętajcie, że jeszcze trwa Christmas 2017 Zaful i można sporo rzeczy upolować w świetnych cenach :)
Buziaki i do następnego! :*
















jacket - zaful (tutaj!) więcej czarnych skórzanych kurtek znajdziesz tutaj!
sweater - zaful (tutaj!)więcej szarych damskich swetrów znajdziesz tutaj!
trousers - mohito
boots - renee

Na koniec mam Wam jeszcze do pokazania 2 rzeczy, które ostatnio do mnie przyszły. Pierwsza to sweterek świąteczny dla mojego pieska. W zeszłym roku kupiłam jej bardzo podobny jednak wzięłam rozmiar S i ledwo w niego wchodziła. Tym razem zamówiłam L i jest idealny, nic ją nie ciśnie, nic jej nie przeszkadza i nawet polubiła w nim chodzić, bo poprzedni próbowała różnymi sposobami ściągnąć. Oczywiście nie chodzi w nim cały czas, zazwyczaj ubieram go jej gdy idziemy na spacer :)


Druga rzecz, którą chcę Wam pokazać to męska szara bluza. Bluza została teoretycznie zakupiona dla mojego taty, jednak gdy do mnie dotarła okazało się, że prędzej zmieści się w nią mój brat niż tata. Wybraliśmy rozmiar XL. Jednak jak widzicie, na zdjęciach jest mój 11 letni brat. Bluza jest na prawdę bardzo fajnie wykonana, ma kaptur i kieszenie. Gdy tylko będę robić jeszcze raz zamówienie to na pewno wezmę ją w największym dostępnym rozmiarze dla taty. Więc jeśli planujecie ją zakupić dla taty, chłopaka, kuzyna czy starszego brata to radzę brać największy rozmiar jaki tylko jest :)

sweater - dresslily (tutaj!)
sweatshirt - dresslily (tutaj!)

21 komentarzy:

  1. Ale fajna stylizacja! ;)
    Podoba mi się Twoja kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. cała stylizacja świetnie ze sobą współgra:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zestaw, ciekawa ta kurtka, ale dla mnie byłaby za szeroka

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten kożuszek i fajna całość, a piesek wygląda przesłodko w tym sweterku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie codzienne stylizacje :) uroczy sweterek dla piesełka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piesek w tym ubranku wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek bardzo mi się podoba, ale kożuszek nie w moim stylu :D
    Ten sweterek dla psiaka przecudowny! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look. Kożuszek genialny!

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz, ten kożuszek muszę sobie zamówić , mam podobny ale jasny

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię skórzanych spodni :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/my-christmas-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej ten sweterek dla pieska to cudeńko :) Wygląda naprawdę ślicznie
    Twój sweterek z wiązaniem też przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki uroczy sweterek !!! Kochana , zrobiłąś kolejną super stylizację którą się zahcywcam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ten kożuszek lubię też takie zestawienia z pazurem rockowym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten kożuszek, jest piękny:) super stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam te buciki z renee! Sa idealne! :) Stylizacja również świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cały zestaw bardzo mi się podoba, a ten kożuszek ma idealną długość. Co do ubranka dla psa to bardzo ładne, a jeśli chodzi o bluzę to szkoda, że tak wyszło z rozmiarem. No ale dobrze, że chociaż na brata jest dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylizacja z pazurem! Podoba mi się każdy element. Kurtka jest naprawdę piękna!^^Pozdrawiam i życzę udanego Sylwestra, i Szczęśliwego nowego roku!^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny ten kożuszek i świetnie na Tobie leży. Też się nad nim zastanawiałam, ale chyba odłożę zakup na przyszły rok :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny kożuszek, jest w modzie:)
    ps.możesz wyłączyć ten wyskakujący kwadracik?troszkę przeszkadza, co powrót po kliknięciu w link on wyskakuje :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)