poniedziałek, 26 lutego 2018

#388 Zielona, aksamitna sukienka :)

Hej :)
Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją, z piękną sukienką w zielonym kolorze, która ostatnio do mnie przyszła. Sukienka jest z materiału imitującego aksamit oraz posiada rozporki po bokach. Jest dość długa, ale ja lubię takie sukienki łączyć z kozakami za kolano.
Dajcie znać, co myślicie o tym zestawie :)
Buziaki i do następnego!













dress - rosegal (tutaj!)więcej zielonych sukienek znajdziesz tutaj!
thigh boots - ccc

Na koniec chciałabym Wam jeszcze pokazać zegarek w kolorze różowego złota, który przyszedł do mnie razem z sukienką. Zegarek jest bardzo ładny, ale ma jeden minus. Nie da się go zmniejszyć, ponieważ nie posiada wyciąganych ogniw. Pierwszy raz się z takim spotkałam. Zaniosę go do zegarmistrza, ale nie wiem czy on to zrobi, ponieważ będzie trzeba te elementy wyłamywać. Zobaczymy, a jak nie to oddam komuś z grubszą ręką :D





watch - rosegal (tutaj!)

19 komentarzy:

  1. Fajny zegarek :) trzymam kciuki żeby zegarmistrz sobie z tym poradził!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja. Super wygladasz

    Zapraszam do siebie
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka jest przepiekna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/wishlista-inspiracje-wiosna-lato-2018r.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest świetna! Szkoda,że jestem do niej za niska bo też bym ją zamówiła :(
    Zapraszam do siebie -> KLIK♥️

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna stylizacja, piękny kolorek ma ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest piękna, szkoda że już wyprzedana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie, wyglądasz jak z wybiegu, myślę , że przydałby się pasek do tej sukienki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mierzyłam ją z paskiem i jakoś mi to nie grało razem 😁

      Usuń
  8. stylizacja faktycznie jak Vogue

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka niczym wprost z wybiegu mody :)
    Zegarek ładniutki, dziwne żeby nie dało się go zmniejszyć..

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się kolor sukienki

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, wyglądasz fanatstycznie z Vouge w ręku :*

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Ta sukienka jest po prostu genialna! Do tego pierwszy numer polskiego VOGUE'a! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz w tej sukience :) Ten zielony kolor jest bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz pięknie i pasuje Ci ta sukienka. Niestety ja takich nie lubię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)