poniedziałek, 19 lutego 2018

#385 Płaszcz w kolorze babyblue i sweter z perełkami :)

Cześć :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać piękny płaszcz w kolorze babyblue, który ostatnio do mnie przyszedł. Płaszcz jest genialny, ma przepiękny odcień oraz krój i już wiem, że na pewno będę go nosić bardzo często w okresie wiosenno-letnim. Dobrałam do niego spódnicę jeansową w literę A, szary, krótki sweter z perełkami oraz kozaki za kolano w tym samym kolorze.
Dajcie znąć, co myślicie o tym zestawie :)
Buziaki i do następnego! :*

















coat - gamiss (tutaj!) więcej płaszczy w odcieniach niebieskiego znajdziesz tutaj!
sweater - zaful (tutaj!)
skirt - h&m
thigh boots - rosegal (tutaj!)

20 komentarzy:

  1. płaszcz jest rewelacyjny, nie wiem czy mnie pasowałby ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie długie kozaki są mega sexsowne :) Pozdrawiam

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno płaszcz jak i kozaczki (chyba mam te same?) już wyprzedane :)ale zestaw mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcz jest piękny, muszę sobie taki zamówić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci w takim odcieniu!

    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny zestaw, płaszcz i buty rewelacyjne, a sweterek magia sama go mam i uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz zajebiscie Kochana !!! Normalnie żyleta !! Ten płaszcz jest po prostu piekny :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny płaszcz i kozaki. Cały zestaw bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki świetny płaszczyk masz :) super kolor

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :) płaszczyk i buty najbardziej zwracają na siebie uwagę

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny zestaw :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja ! Wszystko idealnie do siebie pasuje, spódniczka i buciki totalnie w moim stylu ! *.*

    Pozdrawiam oraz obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny płaszcz i sweterek bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszcz w takim kolorze wygląda rewelacyjnie. Co do sweterka to od dawna mi się podoba ten model, ale szkoda, że jest taki krótki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja! Płaszcz jest przepiękny. Ostatnio mam fazę na błękit! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszczyk jest super, sama chętnie widziałabym taki w swojej szafie. Sweterek z perełkami miałam zamawiać, ale jednak dla mnie byłby zbyt krótki, mimo to jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Płaszcz średnio mi się podoba. Sweterek jest moim faworytem

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie mam szczęścia do tego typu rzeczy zamawianych przez internet :(
    Wyglądasz w nim pięknie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)