sobota, 3 lutego 2018

#381 Szary, zamszowy płaszcz i aksamitne botki :)

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo wiosennym zestawem, ponieważ pogoda za oknem już jest iście wiosenna, a ja już nie mogę doczekać się tej pory roku. Postawiłam na długi, zamszowy, szary płaszcz. Jestem z niego bardzo zadowolona, materiał i jakość wykonania są super. Dobrałam do niego białe spodnie z dziurami na kolanach i czarny, welurowy, bieliźniany top. Na stopy powędrowały szare, aksamitne botki, które mam już w kolorze różowym i tak je polubiłam, że zamówiłam również szare :D
Dajcie znać, co myślicie o tym zestawie. Buziaki i do następnego! :)













coat - zaful (tutaj!)więcej szarych damskich płaszczy znajdziesz tutaj!
top - h&m
jeans - new look
boots - renee

Na koniec chciałabym Wam jeszcze pokazać jeden gadżet, który ostatnio do mnie przyszedł. Jest to elektryczny masażer-szczoteczka, która ma pomóc dokładnie oczyścić naszą twarz. Od dawna byłam jej ciekawa i wreszcie ją zamówiłam. Miałyście ją? Planujecie zamówić? Ja póki co ją testuję i jeszcze nie mam o niej konkretnego zdania, ale na pewno po jakimś czasie dam Wam znać jak się sprawdziła :)







19 komentarzy:

  1. Piękny płaszczyk, a połączenie go z białymi spodniami i tymi botkami z Renee bardzo udane :) Szczoteczka też mnie kusi, czytałam kilka pochlebnych opinii, więc chyba też zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to połączenie :) Fajna długość płaszcza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ten płaszczyk, a w tym połączeniu wygląda szczególnie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobną szczoteczkę mam zamiar kupić

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zestaw jest przepiekny !!! Kocham takie szarości !! Cudo:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny płaszcz! Wspaniale wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz przepięknie! Istna r e w e l a c j a ! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. płaszcz jest bardzo fajny, raczej wiosenny, podoba mi się a botki już wiele razy u Ciebie podziwiałam, super są :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, wiosenny look :) spodobały mi się te szare botki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne buty, płaszcz też całkiem ok, choć nie w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny płaszczyk! Jednak nie zimno ci w nim?
    Pozdrawiam! I zapraszam również do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego dnia było 12 stopni we Wrocławiu. Nie było mi zimno :)

      Usuń
  12. WOW! cudowna stylizacja! trafiłaś w sedno moich upodobań <3 nie mogę znaleźć tych botków na renee :c mogłabym prosić o link ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny ten płaszczyk, idealny na zbliżającą się wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się taka stylizacja. Płaszczyk jest śliczny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)