piątek, 2 lutego 2018

Gamiss Wishlist :)

Hej :)
Mam dla Was dzisiaj jeszcze jedną wishlistę z sukienkami ze sklepu Gamiss. Wybrałam kilka sukienek, które idealnie sprawdzają się na jakieś większe wyjścia, ponieważ są mega eleganckie. Zwłaszcza koronkowa maxi chodzi za mną od dawna. Jest boska :)
Dajcie znać, która spodobała się Wam najbardziej oraz jak myślicie, którą zamówiłam dla siebie? :D
Pamiętajcie też, że akurat trwa Gamiss Spring Clothes 2018 Promotion i można upolować sporo wiosennych rzeczy w świetnym cenach, dodatkowo mam dla Was kod rabatowy GamissChen, więc koszystajcie! :)








17 komentarzy:

  1. Piękne sukienki nie umiałabym się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sukienki, szczególnie dwie pierwsze, mają rewelacyjne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piękne i w każdej bym Cię widziała <3
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne sukienki :) Podobają mi się zwłaszcza nr 3 i nr 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarna z różami najpiękniejsza

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne sukienki, pierwsza jest genialna!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Siódma sukienka jest po prostu mistrzowska! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. te sukienki są cudowne, szczególnie pierwsza i 7 , kocham koronkę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwie ostatnie najbardziej mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiekne sukienki, co jedna to ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka numer 3 jest przepiękna! Bardzo mi się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przed ostatnia sukienka już od hakieg9s czasu mnie kusi. Coś czuję że ja w końcu zamówię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)