piątek, 2 lutego 2018

Zaful Wishlist :)

Cześć! :)
Dzisiaj mam dla Was małą wishlistę ze sklepu Zaful. Ja już nie mogę doczekać się wiosny i dlatego rzeczy poniżej są w pięknych pastelowych kolorach, ze zdecydowaną przewagą pudrowego różu. Ostatnio oszalałam na jego punkcie! Wybrałam kurtki, spódnicę, sukienki, bluzę i torebki. Dajcie znać, co podoba Wam się najbardziej oraz jak myślicie, co zamówiłam dla siebie? :D
Przypominam także, że aktualnie trwa Zaful Valentines Day 2018 Special Promotion i sporo rzeczy jest w niższych cenach. Zerknijcie koniecznie, tym bardziej, że mam dla Was kod rabatowy 10% ZafulChen.









16 komentarzy:

  1. piękne rzeczy, może sobie za zamówię spódnicę

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne rzeczy, wszystko chętnie bym przygarnęła, a najbardziej tą różową ramoneskę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurteczki i Torebki rewelacja ostatnio zauważyłam, że jestes wieblicielką pasteli :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/kurtka-khaki-mix-stylow.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne, pastelowe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te torebki są genialne, przepiękne obie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sukienka różowa jest super :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta różowa bluza z tym misiem na rękawach mega pocieszna jest :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne rzeczy, wiosną też lubię wracać do pasteli :) Ach, też już nie mogę się doczekać cieplejszych dni... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtki i bluza z futerkiem na rękawach najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się spódniczka i pierwsza torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Kochana Twoje wybory wśrod cudnych pasteli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Wszystko bardzo mi się podoba! XD Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurteczki i torebeczki sa super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)