środa, 14 lutego 2018

#384 Trzy propozycje stylizacji walentynkowych :)

Cześć! :)
Dzisiaj Walentynki, Święto Zakochanych. Z tej okazji przygotowałam dla Was aż 3 stylizacje. Starałam się, aby każda stylizacja była zupełnie inna, w zależności od tego co będziecie robić w ten dzień, lub w czym po prostu czujecie się komfortowo, więc myślę, że chociaż jedna przypadnie Wam do gustu :)
Pierwszy zestaw to czerwona sukienka na długi rękaw z falbanką i czerwone sandały.
Druga stylizacja to połączenie czarnej, koronkowej sukienki z pudrowo różowym futrzakiem i welurowymi botkami w tym samym kolorze.
Trzeci outfit to biały sweter z falbankami przy rękawach, jeansy z wysokim stanem i z dziurami i adidasy superstary.
Dajcie znać, który zestaw podoba Wam się najbardziej. Ja w tym roku stawiam na trójkę, ponieważ leżę z zapaleniem oskrzeli w domu. Dlatego jeśli wyglądam jakoś niewyraźnie na zdjęciach to wybaczcie mi to, ale to właśnie przez chorobę.
Buziaki i do następnego! :)









dress - gamiss (tutaj!)
sandals - zara


 



 









dress  - answear (tutaj!)
fur - zaful (tutaj!)
boots - renee










sweater - rosegal (tutaj!)
jeans - stradivarius
adidas superstar - worldbox


Na koniec chciałabym Wam pokazać jeszcze dwa gadżety, które ostatnio do mnie przyszły. Pierwszy to lampeczki w kształcie kuleczek, a drugi to czarna maska, którą zamówiłam już kolejny raz, ponieważ bardzo ją lubię :)



black mask - rosegal (tutaj!)
bubble ball lights - rosegal (tutaj!)

29 komentarzy:

  1. Ostatnia stylizacja podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza propozycja bomba :D!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie pierwsza propozycja wygrywa zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. We wszystkich stylizacjach świetnie wyglądasz! :) Różowy futrzak najlepszy. <3 Super lampki. :) Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwona sukienka byłaby idealna na romantyczną kolację przy świecach, czarna z kolei kojarzy mi się z jakimś wyjściem na miasto, a ostatni zestaw na luzaka. To nie zmienia faktu, że wszystkie propozycje są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taki był zamysł tego posta. Aby każda stylizacja była inna i nadawała się na zupełnie inne wyjście :)

      Usuń
  6. Wszystkie świetne. Czerwona sukienka na uroczyste wyjście idealna. Futerko genialne.

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Druga stylizacja najbardziej w moim stylu, a moja córka mówi że ostatnia najlepsza! Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana we wszystkich pięknie wyglądasz, sukienki skradły moje serce :) futrzak również cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Różowe botki przepiękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza i druga stylizacja to moi ulubieńcy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam te lampki le w ciepłej wersji. Bardzo fajne sportowe buty, czerwona sukienka i szpilki/ sandałki do niej są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zestawy <3
    we wszystkich wyglądasz fenomenalnie !
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie stylizacje są świetne. Ta czerwona sukienka jest boska, miałam kiedyś zamówić różowa wersję, ale została wykupiona.
    Czarna sukienka lepiej wygląda na Tobie niż w sklepie.
    A ostatnia to idealna na co dzień. Świetne jeansy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta czerwona sukienka wymiata
    Jest prześliczna a ty pięknie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  15. To różowe futerko jest obłędne!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie super, ale pierwsza podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza stylizacja wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwsza i ostatnia stylizacja mi przypadła do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie najabrdziej przekonała stylizacja z czerwoną sukienką, nie przepadam za tym kolorem,ale na walentynki jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz, a futrzak rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza stylizacja najbardziej mi się podoba :) Według mnie ta czerwień jest idealna na Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnia stylizacja z białym sweterkiem po prostu wymiata !!! Strasznie mi się podoba . WYgląda bardzo schludnie i ładnie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. ładne propozycje, szczególnie pierwsza czerwona sukienka :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)