poniedziałek, 5 lutego 2018

#382 Płaszcz w kratę i emu z futerkiem :)

Hej :)
Ostatnio na blogu było dość wiosennie, a dzisiaj mam dla Was zestaw z butami typu emu i płaszczem w kratę. Może zacznę najpierw od butów. W sezonie jesienno-zimowym, jeśli mam postawić na ciepłe i wygodne buty to zawsze wybiorę emu. Te, które są na zdjęciach są super wykonane, ciepłe i mają świetne futerko. Obawiałam się trochę, czy nie wybrałam za małego rozmiaru, ale wzięłam odpowiedni i bardzo się cieszę. Zazwyczaj noszę 39, a te butki to 40. Kolejna nowa rzecz w mojej garderobie to szary płaszcz w kratę. Bardzo długo na niego czekałam, ponieważ przesyłka nagle gdzieś zaginęła i nikt nie wiedział, gdzie jest, ale na szczęście dotarła. Płaszcz jest bardzo ładny, porządnie wykonany, ma odpowiednią długość, ale jest jedno "ale". Jest odrobinę za duży. Wzięłam standardowo rozmiar L, ponieważ zawsze kurtki i płaszcze z chińskich stronek biorę w tym rozmiarze, choć normalnie noszę S. Pierwszy raz trafiłam na płaszcz, który na prawdę ma rozmiar L. Więc jeśli planujecie go zamówić to bierzcie swój normalny rozmiar. Jednak mi nie przeszkadza, że jest taki duży, ponieważ lubię oversizowe ubrania wierzchnie :)
Do tych dwóch rzeczy dobrałam szary sweter z dekoltem w literę V i klasyczne czarne rurki.
Dajcie znać, co myślicie o tym zestawie, a i proszę nie zwracajcie uwagi na moje włosy, miały wtedy "bad hair day", ale w tym tygodniu idę do fryzjera, więc pojawią się małe zmiany na głowie :)
Buziaki i do następnego!















coat - zaful (tutaj!)
sweater - zaful
jeans - mohito
boots - rosegal (tutaj!)

Na koniec chciałabym Wam pokazać jeszcze dwa gadżety, które ostatnio do mnie przyszły. Pierwszy to cudne lampeczki klamerki, do których można poprzyczepiać np. zdjęcia. Ja je właśnie planuję tak wykorzystać :)
A druga rzecz to mini ring do selfie, do telefonu. Bardzo byłam ciekawa tego gadżetu i jakości zdjęć wykonywanych wieczorową porą, i powiem Wam, że bardzo miło mnie ten gadżet zaskoczył. Oczywiście nie należy się spodziewać cudów, ale mnie jego działanie satysfakcjonuje. Macie go? Lubicie? Czy planujecie zakupić? :)
Pamiętajcie, że na Rosegal trwa teraz Valentine's Day Promotion i można sporo rzeczy kupić w świetnych cenach :)







selfie light - rosegal (tutaj!)
clip lights - rosegal (tutaj!)

15 komentarzy:

  1. Płaszcz jest cudowny!:) poklikałam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam modę na te kraciaste płaszcze i marynarki. Brzmi może dziwnie ale wyglądają bosko :D Właśnie zastanawiam się nad zakupem.
    Pozdrawiam! I zapraszam również do mnie. W końcu po miesięcznej przerwie powróciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny płaszcz i świetny zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale TY masz mega dlugie wlosy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja, takich lampek jeszcze ie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten płaszczyk :) Teraz taka krateczka w modzie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. światełka są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam identyczne buciki, zamówiłam je już w zeszłym roku i chodzę w nich praktycznie cały czas zimą, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie zestawiłaś ten płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  10. Te buty są bardzo zgrabne jak na emu :) A futerko dodaje im mnóstwo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty fajiowskie, zawsze chciałam takie miec hihihi :* Płaszczyk bardzo ładny :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega jest ten płaszczyk, szkoda że za duży, ale z tymi ubraniami u nich to czasem jak na loterii :) I tak ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz! Lubię takie zdjęcia na starym mieście! Fajne zamówienie! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja. Naprawdę pięknie w niej Wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)