sobota, 24 lutego 2018

#387 Zamszowa kurtka w oliwkowym kolorze :)

Cześć! :)
Dzisiaj przychodzę do Was już z bardzo wiosennym zestawem. Postawiłam na białe rurki i moją ulubioną ostatnio koszulkę z plnów. Na wierzch ubrałam zamszową kurtkę, która ostatnio do mnie przyszła. Jest ona w pięknym oliwkowym kolorze i posiada srebrne zamki i zatrzaski. Bardzo mi się podoba i myślę, że będę często ją nosić wiosną i w chłodne letnie wieczory. Do tego standardowo moje ukochane superstary i outfit gotowy :)
Dajcie znać, co myślicie o tym zestawie oraz, czy zauważyliście zmianę w kolorze moich włosów :D
Buziaki i do następnego! :*











 jacket - romwe(tutaj!)
jeans - new look
t-shirt - plny lala
adidas superstar - worldbox, więcej damskich sportowych butów marki adidas znajdziesz tutaj!

18 komentarzy:

  1. fajnie ten zestaw wygląda, jej chce już wiosnę, a u mnie tyle śniegu

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo taki wiosenny zestaw już :) Spodobała mi się ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie,bardzo podoba mi się ta kurtka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kurteczka, bardzo fajny wiosenny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka wygląda świetnie, sama z wielką chęcią bym sobie taką zamówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ta kurtka, też się nad nią zastanawiałam ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna kurtka! Wpadła mi jeszcze w oko ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka i koszulka od razu wpadły mi w oko! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Wyglądasz jak porcelanowa lala! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń


  10. hey Gorgeous dear,
    This post important and really good the for me is.keep up and thanks to writer for sharing amazing details…

    https://www.lukhidiamond.com/LOOSE-DIAMONDS

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ta stylizacja i tylko czekać na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna kurtka:) super stylizacja, idealna na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw :D Czuć w nim już wiosnę :D Szkoda tylko, że na dworze zima w pełni...

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurteczka jest piękna ! Aż chce się ciepełka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna kurtka, Romwe ma świetny dział z odzieżą wierzchnią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna ta kurtka ale moją uwagę zwróciły twoje włosy. Ale ci ich zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)