środa, 21 lutego 2018

#386 Cztery sukienki na różne okazje :)

Cześć! :)
Dzisiaj przygotowałam dla Was post z 4 różnymi sukienkami na różne okazje. Wybrałam sukienki dość nietypowe, takie, na które ciężko się zdecydować przy robieniu zakupów na chińskich stronach, ponieważ nigdy nie wiadomo, co do nas przyjdzie. Dlatego chciałam Wam pokazać, co ja ostatnio zamówiłam i czy jestem zadowolona z tych rzeczy :)
Pierwsza sukienka to cekinowa, imprezowa kiecka. Jest dość mocno wycięta na plecach, co mi osobiście bardzo się podoba. Jednak jest jeden minus. Sukienka jest na mnie za duża i nie wygląda na mnie tak jak na modelce na stronie. Niestety będę musiała ją sprzedać, ponieważ nie da się jej zwęzić tak, aby nie zepsuć jej kroju i przyszytych cekinów. Wielka szkoda, ponieważ sukienka jest genialna i pewnie, gdy będę miała okazję to zamówię mniejszą :)
Druga sukienka to dość mocno powycinana na dekolcie, rękawach i ramionach sukienka. Jest w moim ulubionym czarnym kolorze. Sukienka jest obcisła, dzięki czemu bardzo fajnie podkreśla figurę. Materiał mógłby być troszkę grubszy, ale tak to nie mam jej nic do zarzucenia. Jest super! :)
Trzecia sukienka to tiulowa sukienka z haftami w górnej części. Długość sukienki jest dość problematyczna, ponieważ bardzo skraca sylwetkę i trzeba dobrać do niej odpowiednie buty. Mogłabym również przyczepić się do materiału, który powinien imitować "halkę", ponieważ jest tak cienki, że wszystko prześwituje. Na szczęście na zdjęciach tego nie widać. Ogólnie sukienka jest bardzo ładna, tylko ten materiał mógłby być grubszy oraz albo powinna być to sukienka maxi, albo sukienka o długości midi :)
Czwarta i już ostatnia sukienka to piękna długa, tiulowa suknia w odcieniach szarości i srebra. Zamówiłam ją, ponieważ byłam bardzo ciekawa takich "księżniczkowych" sukienek, których na chińskich stronach jest bardzo dużo. I powiem Wam, że ta suknia jest chyba moim ulubieńcem z tych wszystkich, które dzisiaj Wam pokazałam. Jest rewelacyjnie uszyta, materiał pod spodem jest dość gruby, dzięki czemu bardzo ładnie się układa, elementy w górnej części są bardzo starannie przyszyte, a tiulowe rękawki dodają jej lekkości. Ja jestem w niej zakochana. Przy płaskich butach musiałabym ją skrócić, ponieważ przeszkadzałaby mi w chodzeniu i tańczeniu, ale przy dość wysokich butach jest ok, co widać na zdjęciach :)
Dajcie znać, która sukienka podoba Wam się najbardziej. Ja wybieram 2 i 4.
Buziaki i do następnego! :*












































 sequin dress - dresslily (tutaj!)
black dress - zaful (tutaj!)
tulle dress - zaful (tutaj!)
prom dress - rosegal (tutaj!)

29 komentarzy:

  1. Przepiękne te sukienki ! Szczególnie podoba mi się ta druga, jest niesamowita *.*

    Pozdrawiam oraz obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czwarta sukienka jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie śliczne,ale te dwie ostatnie to w ogóle cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz w każdej z tych sukienek.mnie jednak najbardziej podoba się ostatnia, jest zjawiskowa i bardzo romantyczna, jak dla druhny. co jest na ścianie nad łóżkiem? to plakat/ obraz skąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to jest fototapeta. Niestety ani ja, ani moja mama już nie pamiętamy skąd ona jest :(

      Usuń
  5. Wow! Wszystkie sukienki bardzo ładne, ale pierwsza najbardziej w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwie pierwsze sukienki są mega sexowne i kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szaro- srebrna sukienka to moja faworytka! Wygląda bajecznie. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwie pierwsze i ostatnia dla mnie wymiatają ! CHyba sobie zamówię :D :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne sukienki, ale czarna najlepsza :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne sukienki! Szczególnie podoba mi się pierwsza i ostatnia! Tobie najlepiej w dwóch pierwszych! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne wszystkie sukienki :) Miałam zamówić tę czarną sukienkę :)pięknie w każdej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie sukienki bardzo mi się podobają:) zwłaszcza ta ostatnia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne sukienki, ale trzecia to zdecydowanie mój faworyt. Ma bardzo nietypowe zdobienie na górze. Po prostu perfect! <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza i ostatnia to po prostu miazga <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/recenzja-fotoksiazki-prezent-last-minute.html

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne sukienki. Ciekawa jest ta pierwsza cekinowa, i ostatnia. Drugą czarną mam i lubię

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello lovely! Beautiful dresses! I love the first one and the third one, my faves!!!I really like your blog so I'm following it now on GFC #805. Let's support eachother and keep in touch! Would you be so dear to follow back? :-)
    Have a nice day, greetings from Italy!
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. w tej ostatniej wyglądasz jak księżniczka! wszystkie mi się baaardzo podobają <3
    https://www.facebook.com/sandiciousblog

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne sukienki, ale najbardziej podoba mi się 3 :) jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe sukienki, każda inna, każda ma w sobie coś przyciągającego. Mnie najbardziej przyciąga czarna z tymi ciekawymi rękawami i dekoltem, jest mega sexy :) Też zawsze byłam ciekawa tych sukienek balowych, nie spodziewałabym się takiej dobrej jakości, pięknie, jeszcze jakby pod nią ubrał taką halkę z kołem jak pod suknie ślubne to już w ogóle byłoby perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG!!! Bombowo wyglądasz. Ostatnia sukienka jest boska.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze dwie zbyt odważne jak dla mnie, ale Ty wyglądasz w nich genialnie!
    Ostatnia sukienka najbardziej przypadła mi do gustu.
    Romantycznie i po prostu.. pięknie ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful Dress and I love your dresses color.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)