piątek, 2 marca 2018

#389 Zamówienie z Gamiss i Rosegal :)

Hej :)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka rzeczy, które już jakiś czas temu do mnie przyszły. 
Pierwsza to szary sweterek. Widzieliście już u mnie taki w kolorze burgundowym (tutaj), bardzo go lubię i dlatego stwierdziłam, że zamówię inny kolor. 
Kolejna nowa rzecz to szare zakolanówki z białą koronką. Są super wykonane, z bardzo grubego materiału. Zdecydowanie je polecam :)
Trzecia rzecz to legginsy. Od dawna się na nie czaiłam i wreszcie je mam. Są rewelacyjne, materiał jest genialny, a co najważniejsze - nie prześwitują. Już je testowałam na siłowni i sprawdzają się super :)
Następny gadżet to urocza kosmetyczka we flamingi. Jest bardzo ładna, pojemna i ma przegródki na pędzle i na mniejsze kosmetyki. Ma jeden minus. Została kiepsko zszyta i niestety pruje się na szwach.
Ostatni już produkt, który do mnie przyszedł to opaska do włosów. Brakowało mi takiej, która przytrzyma moje niesforne włosy podczas wykonywania makijażu lub nakładania maseczki na twarz. Do opaski nie mam żadnych zarzutów, jest super :)
Dajcie znać, co spodobało się Wam najbardziej. 
Buziaki i do następnego! :*



















sweater - gamiss (tutaj!)
skirt - zaful
socks - rosegal (tutaj!)
t-shirt - h&m
leggings - gamiss (tutaj!)
adidas superstar - worldbox
make-up bag - rosegal (tutaj!)
make-up band - rosegal (tutaj!)

20 komentarzy:

  1. ooo mszę koniecznie dodać sobie tą beauty torebke dodoac do ulubionych <3 Jest cudowna:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy ;) Bardzo podobają mi się długie skarpeciochy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zamówienie, legginsy są świetne

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Piękne rzeczy zamówiłaś! Najbardziej podobają mi się zakolanówki i kosmetyczka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi te legginsy prześwitują, tzn jeśli się robi jakiekolwiek przysiady :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie urocze zakolanówki! Legginsy też świetnie wyglądają :).
    Muszę sobie je zamówić podczas składania kolejnego zamówienia :).

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się zakolanówki, spódnica i leginsy

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rzeczy pozamawiałaś :) W sumie to wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek i legginsy sa boskie <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie rzeczy wyszukałaś :) Podoba mi się ta kosmetyczka z flamingami i zakolanówki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa spodniczka :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam bardzo podobne leginsy. Tylko te ,,skarpety" są wyżej ;)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rzeczy, ta spódnica jest przepiękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne rzeczy, szczególnie moją uwagę zwróciły legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódniczka najbardziej zwraca na siebie uwagę

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie stylizacje są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)