wtorek, 12 grudnia 2017

#358 Burgundowy sweter i skórzana spódnica :)

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was stylizację z pięknym burgundowym swetrem ze sklepu Zaful. Jak dobrze wiecie, jestem ogromną fanką tego koloru i pewnie dlatego jest to teraz jeden z moich ulubionych swetrów i mogłabym chodzić w nim codziennie. Dobrałam do niego czarną skórzaną spódnicę z zamkiem, rajstopy w serduszka i czarne botki. Dajcie znać, co myślicie o tym zestawie :)
Przypominam Wam również, że na stronce Zaful trwają teraz bardzo fajne świąteczne promocje (Christmas sales 2017) i można upolować sporo fajnych rzeczy po super okazyjnych cenach (Christmas deals). Korzystajcie! Ja się skusiłam już na kilka nowych rzeczy i gdy tylko do mnie dotrą to na pewno Wam je pokażę.
Buziaki i do następnego! :)










sweater - zaful (tutaj!), więcej burgundowych i czerwonych damskich swetrów znajdziesz tutaj!
coat - rosegal
skirt - cropp
boots - labotti

23 komentarze:

  1. sweterek i spódniczka cudowne. Świetne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie wyglądasz :) Sweterek ma cudny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze to nie mogę oderwać wzroku od włosów - taaakie piękne i długie! Co do stylizacji jest świetna. Podobają mi się rajstopy we wzory, choć sama jeszcze żadnych nie mam. Jak tak można.. :D
    Obserwuję, by zaglądać tu częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fajny sweterek, świetne połączenie z tym płaszczem, pięknie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam sweterek. Ciekawe połączenie, choć sama wolę gładkie rajstopy. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw, ładny jest ten burgundowy sweterek :) Na Tobie wygląda dużo lepiej niż w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :)Widząc go na Tobie na pewno bym się skusiła na zakup ;)w sklepie niekoniecznie

      Usuń
  7. Kolor sweterka jest cudny. Moją uwagę zwróciły tez rajstopy, ale mi marzą się w gwiazdki pzdr Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweter i płaszcz, a rajstopy urocze:) ślicznie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się kolorek tego swetra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wszystko połączyłaś.

    ~~~~~>>>> Zapraszam do siebie.
    Miłego wieczoru xx, Bambi

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twój styl! Zawsze umiesz dobrać fajnie ciuchy :* Cudownie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny płaszcz;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super sweterek, bardzo lubię ten kolor, mini też mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny sweterek, mam taki tylko w dłuższej wersji, cudowny jest :)klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz urocze te rajstopki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo udane połączenie rajstop z casem na telefon! Stylizacja iście Bożonarodzeniowa! Bardzo podobają mi się też Twoje buty. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się krój tej spódniczki i kolor sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie wyglądasz , świetna stylizacja ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten bordowy sweter i bardzo go lubię, ale podejrzewam że dłużej niż sezon nie wytrzyma bo bardzo się kosmaci.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)