czwartek, 7 grudnia 2017

#353 Sevengirls Wishlist :)

Cześć! :)
Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o sklepie, na który ostatnio się natknęłam. Mam na myśli sklep Sevengirls. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam, więc z ciekawości zaczęłam buszować w jego kategoriach. Sklep ten oferuje nie tylko ubrania na co dzień, ale i sukienki i suknie na specjalne okazje, również piękne suknie ślubne. Na stronce można także znaleźć sporo artykułów typowo świątecznych. Ja mimo, iż nie przepadam za bluzami to chciałabym Wam pokazać kilka, które z chęcią ubrałabym w domu przy świątecznych porządkach. Bluzy możecie znaleźć w zakładce Sweatshirts and hoodies. Poniżej wybrałam takie, które mają typowo świąteczne napisy, hasła, obrazki. Postawiłam również na komplety, czyli bluzy wraz ze spodniami. Myślę, że o wiele przyjemniej ubierałoby się choinkę w takim zestawie niż w zwykłym dresie. Mi najbardziej podoba się komplet bordowy, ponieważ jak wiecie ostatnio jest to jeden z moich ulubionych kolorów :)



Oprócz kompletów znalazłam również dwie bluzy, które z pewnością umilałyby mi czas świątecznego oczekiwania na Boże Narodzenie. Już widzę siebie w białej bluzie z reniferem przy kominku z gorącą herbatą, w powietrzu unosiłby się zapach korzennych pierników, a w tle migotałaby choinka. O tak! Już nie mogę się doczekać świąt. Wy także? :)



Dajcie znać, czy słyszałyście o tym sklepie oraz co spodobało się Wam najbardziej z rzeczy, które Wam pokazałam powyżej. Mam dla Was również kod rabatowy do 80% zniżki dla nowych klientów, jeśli planujecie jakieś zakupy to na pewno się przyda - Passionelka
Buziaki i do następnego :)

12 komentarzy:

  1. nie znam tej strony, fajne rzeczy mają

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie była również lista z tego sklepu :) Ostatnie dwie bluzy są super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rzeczy. Bluza z reniferem jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też nigdy nie słyszałam o tym sklepie,aż dziwne,muszę zobaczyć co ciekawego mają :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne dresy, przydałyby mi się takie do chodzenia po domu. są wygodne , ładne i praktyczne. ten sklep to dla mnie nowość, chętnie lepiej się tam rozejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Superfajne rzeczy powybierałaś! Aż ciężko dojść do tego co najlepsze ale chyba najbardziej podoba mi się czarny dres z głową Świętego Mikołaja! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam wcześniej ten stronki, bardzo ładne rzeczy mają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo tej strony nie znam! Muszę sobie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)