środa, 20 grudnia 2017

Rosegal Wishlist :)

Cześć :)
Dzisiaj mam dla Was małą wishlistę z asortymentem ze sklepu Rosegal. Tym razem wybrałam kilka par butów, które bardzo mi się spodobały. Jeszcze nigdy nie zamawiałam na takich stronkach butów, ale te tak mi się spodobały, że skorzystałam z Rosegal Christmas 2017 sales i zamówiłam aż 3 pary. Dajcie znać, które z poniższych spodobały Wam się najbardziej :)
Mam dla Was również kupon rabatowy: RosegalChen
Mam nadzieję, że się Wam przyda i również kupicie coś fajnego!
Buziaki i do następnego :)






7 komentarzy:

  1. Ale cudne buciki :) Podobaja mi się te w drugim rzędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te szare kozaki są świetne;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne propozycje ;*
    klik
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. te długie kozaki, czarne botki i wzorzyste bym przygarnęła <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Super propozycje, te fioletowe sa ciekawe :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super propozycje. Poklikane.

    ~~~~~~>> Zapraszam do Siebie <<~~~~~~
    WESOŁYCH ŚWIĄT ,xx Bambi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)