czwartek, 14 grudnia 2017

#361 Rosegal Wishlist :)

Cześć! :)
Dzisiaj przygotowałam dla Was małą wishlistę z asortymentem ze sklepu Rosegal. Święta za pasem, więc chciałabym Wam pokazać kilka propozycji z tego sklepu, które na pewno umilą nam ten wyjątkowy czas w roku. Pierwsze produkty, które wybrałam to poszewki na poduszki. U mnie w domu rodzinnym jak i w mieszkaniu we Wrocławiu jest mnóstwo poduszek. Wraz z mamą lubimy je zmieniać od czasu do czasu, dlatego poszewek nigdy za wiele. Wybrałam dwa modele, które oczywiście są czerwone i z bardzo fajnym printem i napisem. Z chęcią zobaczyłabym je u mnie na kanapie. 
Następnie wybrałam bardzo ciekawe i oryginalne pojemniki na wino, nalewkę lub inny trunek. Podczas rozdawania prezentów przez Mikołaja w zeszłym roku kuzyni i wujkowie byli bardzo zachwyceni tymi skromnymi, ale i efektownymi pokrowcami. 
Podczas przeglądania asortymentu sklepu udało mi się znaleźć także, takie tematycznie związane ze świętami pokrowce na sztućce z reniferkiem ubranym w szalik. Dodawałoby to oprócz świątecznego nastroju, trochę humoru, ponieważ młodsi goście przy stole byliby nimi zachwyceni :) 
Na kolejnym zdjęciu znajduje się świąteczny fartuszek kuchenny z reniferem. Uważam, że jest to idealny prezent dla kogoś, kto spędza dużo czasu w kuchni i lubi czasami coś popichcić. Na pewno taka osoba ucieszyłaby się z takiego prezentu. 
Wybrałam również obrus, o charakterystycznej, zimowej kolorystyce. Jako, że ostatnie i przedostanie święta i prawdopodobnie tegoroczne święta zapowiadają się bez śniegu, to chociaż dzięki takiemu obrusowi, można "wnieść" trochę śniegu do domu. 
Aktualnie na stronce trwają Christmas sales i można sporo rzeczy opolować w super cenach (Christmas deals). Ja już kilka rzeczy zamówiłam, a Wy kupiliście coś na Christmas 2017 Rosegal?
Buziaki i do następnego! :)






19 komentarzy:

  1. Na przyszłe święta muszę stosunkowo wcześniej zamówić sobie taki obrus, świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne rzeczy, szczególnie te poszewki są przeurocze i ten renifer dekoracja świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystko, co jest związane ze świętami Bożego Narodzenia ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te wszystkie akcesoria świąteczne czy mikołajkowe potrafią wywołać uśmiech na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Święta kupuję sporo różnych dodatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduszeczki sa swietne :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczny obrus :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to mikołajowe opakowanie na butelkę to prawdziwy hit . mam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne dodatki, ja chętnie widziałabym u siebie fartuszek i drugą poduszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne poszewki na poduszki i zimowo-świąteczny obrus :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne propozycje:) zwłaszcza poduszki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. poszewki zawsze mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealne rzeczy wybrałś :) Ten fartuszek śmieszny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super promocja! Bardzo podobają mi się poszewki na poduszki, które wybrałaś! Z chęcią kupiłabym każdą z nich! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Fartuszek i poszewki genialne, klik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)