czwartek, 15 marca 2018

#394 Dresowa sukienka z Gamiss :)

Cześć! :)
Dzisiaj ponownie przychodzę do Was z zestawem z sukienką. Tym razem jest to genialna dresowa sukienka ze sklepu Gamiss. Sukienka jest z dość grubego, nieprześwitującego materiału, posiada rozporki i kaptur. Jest niesamowicie wygodna. Mogłaby tylko mieć kieszenie, ale to taka moja mała obsesja :D Stała się jedną z moich ulubionych i na pewno będę bardzo często w niej chodzić w okresie wiosenno-letnim. Ostatnio oszalałam na punkcie tego typu kiecek i uważam, że w połączeniu z jakimiś fajnymi adidasami czy trampkami wyglądają super. Ja ubrałam do niej Superstary :)
Dajcie znać, co myślicie o moim zestawie oraz czy tak jak ja bardzo lubicie dresowe sukienki :)
Buziaki i do następnego!








dress - gamiss (tutaj!)więcej sukienek dzianinowych znajdziesz tutaj!
adidas superstar - worldbox

Na koniec chciałabym Wam jeszcze pokazać botki, które ostatnio do mnie przyszły. Niestety zasugerowałam się opiniami innych dziewczyn i wzięłam 2 rozmiary większe i okazały się być na mnie za duże. Mają piękny fioletowy kolor (na drugim zdjęciu lepiej go widać), ale posiadają dwa ogromne minusy. Po pierwsze obcas - jest bardzo niestabilny, ciężko ustać w tych butach, a co dopiero chodzić. Gdy je ubrałam to miałam wrażenie, że on zaraz pęknie. Drugi minus to materiał, z którego są zrobione. Aż ciężko mi wytłumaczyć co to jest, ponieważ tak niefajne, sztuczne to jest tworzywo. Zdecydowanie Wam ich nie polecam, tym bardziej, że za tanie to one nie były :(


boots - gamiss (tutaj!)

40 komentarzy:

  1. Świetna sukieneczka! <3 Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka, dobrze bym się w niej czułą. buty bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka fajna i miejsce na sesję wybrałaś idealnie do tego zestawu :) Botki faktycznie wyglądają dziwnie przez ten obcas, kolor piękny, oryginalny ale to wszystko z plusów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że te buty się nie sprawdziły, bo kolor mają obłędny.😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja! Superrr buciki

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!
    Miłego dnia! xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka świetna, a w tych botkach się zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa ta sukienka, jednak dla mnie za długa

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka, uwielbiam sukienki z długimi rękawami i wszelkie tuniki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście wolałabym nieco krótszą sukienkę, ale ta jest też fajna. Kolor butów jednak totalnie zwalił z nóg, świetny jest *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow kolor butów extra ! <3 Sukienka też piękna, ja jednak jeszcze nigdy nie miałam takiej dresowej, może czas się przełamać? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka bardzo Ci pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda,że z butkami nie wypał,bo wyglądają fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka świetna, a buty - nie mój krój. Szkoda, że Ci nie dopasowały.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sukienka, uwielbiam takie. Kolor botków genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sukienka bardzo mi się podoba pozdrawiam😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest świetna, natomiast buciki szkoda, że są nie trafione :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też lubię połączenia sukienek i sportowych butów 😊 szkoda, że botki okazały się niewypałem bo wyglądają bajecznie 💜 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie połączyłaś tą sukienkę z superstarami :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta sukienka jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, ze botki to niewypał

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliczna sukienka! :) Szkoda, że buty tak fatalnie wykonane, bo kolorek mi się podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakoś nie podobają mi się zbytnio te buciki, sukienka również nie mój gust, jednakże ślicznie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. sukienka w sportowym stylu, świetnie sprawdza się z tymi butami. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja. Ładny kolor tej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ladna sukienka i pieknie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta sukienka jest idealna dla mnie ! <3 Ślicznie w niej wyglądasz tak poza tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna stylizacja, a buty po prostu są sztos! :)
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. super stylizacja kochana! 😍 bardzo Ci pasuje taka sukienka 💖 butki nie w moim stylu, ale szkoda, że nie jesteś z nich zadowolona. Super blog, obserwuję 💞

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeśli chodzi o botki to jestem na nie, ale sukienka genialna :) Chętnie bym widziała u siebie taką, w szarym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. super połaczenie- na sportowo ale w barzdo kobiecym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się ta stylizacja. Ta sukienka jest idealna na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam połączenie sukienek midi z adidasami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)