poniedziałek, 5 marca 2018

#391 Rosegal Wishlist :)

Cześć! :)
Dzisiaj przychodzę do Was z małą, już typowo wiosenną wishlistą z rzeczami ze sklepu Rosegal
Na pierwszy ogień pójdą ramoneski. Jak dobrze wiecie, ja jestem ich ogromną fanką i mam ich sporo w swojej szafie. Na stronce znalazłam dwie, które zwróciły moją uwagę. Pierwsza to skórzana, biała ze srebrnymi elementami, a druga to zamszowa, musztardowa. Od bardzo dawna szukałam fajnej białej kurtki, ale żadna mi się nie spodobała do czasu, aż znalazłam tę. Jest super i bardzo, ale to bardzo przypomina moją ramoneskę, którą kupiłam w Zarze w zeszłym roku, tylko w innym kolorze. Musztardową kurtkę już posiadam w swojej szafie, ale skórzaną. Zamszowej jeszcze nie miałam, a ta bardzo mi się spodobała i dlatego pojawiła się na mojej wishliście :)
Kolejne rzeczy, które wybrałam to sukienki. Zdecydowałam się na kolor biały i pudrowo różowy, ponieważ te odcienie najbardziej kojarzą mi się z wiosną i latem. Dwie pierwsze sukienki są z koronki. Pierwsza z dość delikatnej, a druga z takiej typowo szydełkowej. W obu się zakochałam, dekolt w pierwszej i dość szeroki rękaw w drugiej w zupełności mnie do nich przekonały :) Kolejne dwie sukienki to już takie lekkie, zwiewne kiecki. Idealne na lato, na spacery po plaży. Pierwsza kupiła mnie swoim dekoltem i bardzo fajnymi rękawkami, a druga dekoltem hiszpańskim i swoją długością maxi. No są rewelacyjne! 
Ostatnie dwie rzeczy to białe koszule. Ja zawsze wychodzę z założenia, że białych koszul w szafie nigdy za wiele, ponieważ są ponadczasowe. Dlatego w okresie wiosenno-letnim staram się uzupełnić moją garderobę o nowe, nietypowe kroje, które w połączeniu ze zwykłymi rurkami bądź czarnymi spodniami będą prezentować się genialnie. Pierwsza koszula przekonała mnie do siebie szerokimi rękawami, a druga pięknym dekoltem. Zgadniecie, którą zamówiłam? :)
Teraz z okazji Dnia Kobiet (Womens day 2018) na stronce jest sporo fajnych promocji i wiele rzeczy można kupić w świetnych cenach. Jeśli Was zaciekawiłam swoją wishlistą to zapraszam tutaj Womens Day Special i tutaj Rosegal Women's Day, może znajdziecie coś dla siebie ;)
Buziaki i do następnego! :)








14 komentarzy:

  1. Ta musztardowa ramoneska jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza różowa sukienka jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kurtki, muszę sobie kupić białe bluzki na wiosnę i lato

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te kurteczki, teraz na wiosnę ceny poszly w górę

    OdpowiedzUsuń
  5. te różowe sukieki są piękne :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Te dwie kurtki są swietne:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Biała ramoneska byłaby idealna na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wszystkie propozycje i widzę tutaj moją bluzeczkę nr7 :)ale sukienki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ramoneski, szczególnie ta jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biała skórzana kurtka nie widziałam jeszcze takiej ale jest cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musztardowa ramoneska świetna mam jedną na razie czarną :)Pora kupić sobie śliczną białą sukienkę na lato cudne są te koronki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)