piątek, 5 stycznia 2018

Gamiss Wishlist :)

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z małą wishlistą ze sklepu Gamiss. Nowy rok to dobry moment na postanowienia i powrót na siłownię. Nie wiem jak Wy, ale ja lubię ćwiczyć w ładnych, oryginalnych rzeczach. Nie przepadam za zwykłymi legginsami i zwykłymi koszulkami. Stawiam raczej na coś niestandardowego, ale na pewno ładnego, ponieważ jeśli wiem, że dobrze wyglądam w ubraniach na siłownię to ćwiczy mi się o wiele przyjemniej. Może to i głupie, ale w moim przypadku zakup nowego ubrania to +10 do motywacji i walki o lepszą sylwetkę.
Wybrałam kilka par legginsów, które z chęcią widziałabym w swojej szafie oraz dwa bardzo oryginalne staniki sportowe :)
Dajcie znać, co Wam się spodobało najbardziej i jakie Wy macie zdanie, co do ubioru na siłownię.
Buziaki i do następnego :)






13 komentarzy:

  1. Od lat nie mam motywacji do ćwiczeń, bo i niestety nie mogę, ale wszelkie legginsy lubię i często noszę, Twoje propozycje są super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamierzam wrócić do ćwiczeń mniej więcej od połowy lutego, bo na razie niestety nie mogę. Nowe legginsy i top z pewnością by mi się przydały :) Te ciemnoszare legginsy i ciemnoszary top wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie takie fajne rzeczy mogą zmotywować do ćwiczeń, te drugie legginsy i staniki mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sportowe saniki. Ubiór zdecydowanie motywuje do cwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię dobrze wyglądać w sportowej odzieży! Chociaż ćwiczę w domu i i tak nie widzi mnie nikt prócz psa i rocznego syna. XD Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Te białe legginsy nr.3 świetne :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, fajne legginsy, uwielbiam szarość, nie wiem czy dobrze czułabym się na siłowni w białym kolorze. Większość moich sportowych ubrań jest w różowym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  8. Odzież sportowa ma znaczenie, ten szary stanik jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)