poniedziałek, 15 stycznia 2018

#374 Welurowa sukienka na Karnawał :)

Hej :)
Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją karnawałową. Ja świętowałam w niej również szóstą rocznicę związku :) Postawiłam na welurową sukienkę w kolorze zgaszonego różu z długim rękawem. Sukienka ma dość głęboki dekolt, ale wcale mi on nie przeszkadza. Jest również asymetryczna, dzięki czemu nogi wydają się być dłuższe. Jedyny jej mankament, który powinien być zaletą, to marszy się bardzo na brzuchu i zamiast niwelować nasze fałdki to robi "brzuszek ciążowy", którego ja nie posiadam :D Może nie wyglądam w niej mega korzystnie, ale bardzo mi się podoba i na pewno nieraz ją jeszcze ubiorę. Do sukienki dobrałam sandałki w kolorze różowego złota i zestaw gotowy.
Dajcie znać jak się Wam podoba :)
Buziaki i do następnego!










 dress - zaful (tutaj!)
sandals - deezee

Teraz na strone Zaful trwa Zaful Valentines day 2018 Special Promotion i możecie zaopatrzyć się w jakąś fajną kieckę i nie tylko na Walentynki i zaskoczyć swoją drugą połówkę :). 
Dodatkowo mam dla Was kod rabatowy 10% na wszystko: ZafulChen. Korzystajcie! :)

22 komentarze:

  1. fajna jest ta sukienka i super złote dodatki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka! Ślicznie w niej wyglądasz i fajnie dobrałaś dodatki, super całość!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz :)
    pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta sukienka i moim zdaniem ona zupełnie nie dodaje brzuszka ciążowego, cudownie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz ;*
    śliczną masz sukienke !
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taką sukienkę tylko w kolorze granatowym:) ślicznie Ci w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie ci w niej, ja nie mogę się przekonać jakoś do tego materiału jeszcze nic nie mam z niego, może kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka i buty <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka jak i szpileczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest fenomenalna, bardzo mi się podoba Twoja propozycja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest świetna! Uwielbiam ten odcień różu! Buty niesamowite! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna ta sukienka :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. o tak tak tak !!!! Zdecydowanie jestem na tak !!! Sukienka jest przepiękna Kochana :* IDealna mimio że nie lubię sukienek :) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Welur bywa trudną tkaniną, ta sukienka jest ładnie skrojona i pięknie na Tobie leży, kolorek też super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Welur to chyba nie najprzyjemniejszy materiał. Ale sukienka na Tobie wygląda bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna jest, szkoda, że dopiero teraz znalazłam wpis, ale w sumie ta sukienka byłaby też świetna na inne okazje, może jeszcze ją dostanę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)