środa, 3 stycznia 2018

#370 Jeansowa kurtka z kożuszkiem :)

Witajcie! :)
Dzisiaj bez zbędnego pisania przejdę od razu do stylizacji. Połączyłam jeansy z wysokim stanem z pięknym pudrowo-różowym sweterkiem z dekoltem w literę V. Na wierzch ubrałam kurtkę ze sklepu Romwe, która ostatnio do mnie przyszła. Jest genialna, ma bardzo fajny kożuszek i efektowne klamry na rękawach. Odkąd ją dostałam to noszę ją prawie codziennie. Do tego moje ulubione welurowe botki i prosty zestaw na co dzień gotowy.
Dajcie znać, co myślicie :)
Wybaczcie mi dzisiejszą jakość zdjęć, ale gdy robiliśmy te zdjęcia to aparat wariował i uciekała nam ostrość. Na szczęście już mu minęło i mam nadzieję, że już tak pozostanie :D
Buziaki i do następnego! :*














sweater - zaful (tutaj!)
jacket - romwe (tutaj!)
jeans - stradivarius
boots - renee

20 komentarzy:

  1. Ta kurtka jest genialna, mam taka samą w wersji grafitowej, ale granatową też bym chciała;)
    Ślicznie wyglądasz, jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie osobiście taki zestaw bardzo się podoba, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yayy! Ale świetna kurtka! I te buty - woooow! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kurtka:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten zestaw, jest prosty, są jeansy i róż :) A kurteczka też fajna, romwe ma ciekawą ofertę okryć wierzchnich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz. Twoje włosy zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kurtka, całość bardzo fajna :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze super wyglądasz, świetny sweterek, lubię ten odcień różu

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to się mówi - " Trochę techniki i człowiek się gubi." Życzę Ci na ten rok, aby wszystko szło gładko, bez problemów technicznych! Pozdrawiam! P.S. Piękna stylizacja!^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie takie połączenia - i jest przede wszystkim mój ulubiony kolorek róż <3
    sensiblees.pl ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie to sweterek zauroczył

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się ta stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka jest cudna bo mam nawet podobną od SheIn hahah :) Ślicznie wyglądasz. Uwilebiam Ciebie w takich pudrowych różach :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Do tego typu kurteczki śmiało można założyć sukienkę taką jak ta. Według mnie jest to jedna z ciekawszych opcji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę super ta kurtka! Bardzo mi się podoba i świetnie się komponuje w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jejku oszalałam. Cudne masz buciki <3 super look <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)