piątek, 19 stycznia 2018

#375 Dwie sukienki do przeróbki :)

Cześć! :)
Dzisiaj mam Wam do pokazania dwie sukienki. Niedługo Walentynki, więc może Wam podsunę jakiś pomysł na stylizację walentynkową. Sukienki są bardzo ładne, jednak obie muszą iść do krawcowej. Pierwsza to czarna sukienka z haftami i prześwitującym materiałem w kropeczki. Niestety sukienka jest bardzo krótka oraz podszewka jest z bardzo cienkiego materiału i widać przez nią całą bieliznę. Stwierdziłam, że ją obetnę i zrobię z niej bluzkę (w sensie krawcowa zrobi). Jako bluzka na pewno mi posłuży częściej niż jako sukienka, w której nie da się wyjść do ludzi :D
Druga sukienka to marynarkowa sukienka w kratę, w której pokładałam ogromne nadzieje. Jednak, gdy do mnie dotarła i ją przymierzyłam trochę się zawiodłam. Po pierwsze jest na mnie za duża, zamówiłam rozmiar M tak jak wszystkie sukienki z chińskich stron i niestety jest o dobre 2 rozmiary za duża. Po drugie nie podoba mi się to jak układa się na dekolcie, nie wygląda to korzystnie. Zagięcie kołnierzyka co chwilę się przesuwa i jak możecie zobaczyć na zdjęciach nie jest w tym miejscu, w którym powinno być. Po trzecie w miejscu gdzie sukienka staje się asymetryczna materiał strasznie się wywija i również nie jestem z tego zadowolona. Zabiorę ją do krawcowej, aby ją zmniejszyła i naprawiła te mankamenty, abym mogła się cieszyć tą marynarkową sukienką :)
Dajcie znać jak się Wam podobają te sukienki i czy również "naprawiacie" swoje, czy wolicie oddać lub sprzedać?
Buziaki i do następnego :)











dress - zaful (tutaj!) więcej damskich czarnych sukienek znajdziesz tutaj!
overknee socks - answear (tutaj!)











dress - zaful(tutaj!)
sandals - deezee

23 komentarze:

  1. Gdyby ta druga sukienka miała nieco lepszą formę, to byłaby extra :) Pierwsza mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pierwszej wyjdzie na pewno ładna bluzka, druga faktycznie do przeróbki :) Ja też czasem coś przerabiam u krawcowej albo oddaję coś siostrze, to w przypadku jak coś jest na mnie za małe, za krótkie itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W obu kreacjach wyglądasz fenomenalnie <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta sukienka pierwsza ze zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega podoba mi sie pierwsza sukienka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza sukienka bardzo mi się podoba, druga jednak nie w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta w kratę jest świetna:) Mi kiedyś przyszła sukienka w rozmiarze L a zamawiałam S, niestety też musiałam ją zwęzić u krawcowej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza sukienka ładna, może jako tunika będzie
    a druga fakt nie zbyt ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią zobaczę te rzeczy po przeróbce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już straciłam fortunę na te przeróbki u krawcowej ubrań ze współprac i powiedziałam sobie, że basta, jak coś nie leży, to albo odsprzedaję, albo daję koleżankom. W każdym razie myślę, że po przeróbkach będą fajnie wyglądać, pierwsza faktycznie powinna się sprawdzić jako bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie śliczne <3 Uwielbiam te Twoje czarne sandałki!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsza sukienka podoba mi się znacznie bardziej, druga jest smutna. ja nic nie przerabiam i nie poprawiam, nie mam cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza sukienka mi si nie podoba, za to druga cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda,że ta druga sukienka jest za duża, bo jest naprawdę przepiękna! z tymi chińskimi stronami tak właśnie est, że nie zawsz trafimy z rozmiarem.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza sukienka ładna :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie osobiście ta druga bardzo się podoba i myślę, że nawet nie wymaga przeróbki . Ślicznie wyglądasz ! Ja Ci powiem Kochaa że ja to oddaje Mamie jak mi coś nie pasuje hiih :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. ale mi sie strasznie podoba ta 1 sukienka! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna jest ta pierwsza sukienka, szkoda, że trochę zbyt krótka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda bo ładne sukienki, moje zamówione niewypały poprawia mi mama :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda że się zawiodłaś, ale przeróbka i będzie pięknie :)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurczę, szkoda, że przesyłka nie do końca udana :/
    ta druga sukienka bardzo mi się podoba, dodalabym tam jakiś fajny, gruby pasek, a może ta krawcowa zdziała jakieś cuda i efekt końcowy będzie super :D

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsza sukienka najlepsza! W tych groszkach wyglądasz uroczo! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza mi się wizualnie podoba, ale druga zupełnie do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)