wtorek, 30 stycznia 2018

#378 Sweter z pomponami i płaszcz w kratę :)

Hej :)
Ostatnio mam dużo na głowie, ale jak tylko wszystko się unormuje to od razu Wam o wszystkim opowiem. Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację z genialnym sweterkiem w pompony. Bardzo podobny widziałam kiedyś w Zarze, ale kosztował "miliony monet" i stwierdziłam, że poczekam, może będzie na wyprzedaży. Jednak przeglądając stonkę Zaful trafiłam na ten i od razu go zamówiłam. Sweter jest wykonany z bardzo przyjemnego materiału i stał się jednym z moich ulubionych. Dobrałam do niego wiązaną zamszową spódnicę oraz czarny płaszcz w białą kratę. Na stopy powędrowały szare, welurowe botki. Dajcie znać, co myślicie o tym zestawie, no i pamiętajcie, że na stronce Zaful trwa Zaful Valentines day 2018 Special Promotion i można upolować sporo rzeczy w Zaful Valentine's Day Deals. Dodatkowo mam dla Was kod rabatowy 10% - ZafulChen. Korzystajcie! :)
Buziaki i do następnego!







  






coat - zaful (tutaj!)więcej czarnych damskich płaszczy znajdziesz tutaj!
sweater - zaful (tutaj!)
skirt - zaful (tutaj!)
boots - renee

24 komentarze:

  1. So so pretty!!
    Visit me back :)
    <a href="http://www.mandyshareslife.com”>MandySharesLife</a>

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie wygląda ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, no Kochana wszystko mi się podoba :)Świetny ten płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam już ten sweterek, jest taki uroczy!

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia kochana, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna oryginalna stylizacja, podoba mi się zarówno płaszcz jak i sweterek ale najbardziej buty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek naprawdę wymiata xD :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz <3
    super zestaw !
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie rzeczy sa bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje stylizacje! Do każdej z nich potrafisz idealnie dobrać buciki 😘
    Buziaki i do następnego! 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz:) super płaszcz i sweter:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny płaszcz, natomiast sweterek jest mi bardzo znany z innych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszędzie szukałam takiego swetra jednak nigdzie go nie mogłam znaleźć :)

    _____________
    ♥ Blog dla kobiet daria-porcelain.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Płaszcz jest super elegancki! Podoba mi się, że ta krata jest taka minimalistyczna! Chętnie sama bym taki nabyła! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy ten płaszcz, a sweter tym razem mnie nie zachwycił

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny płaszcz;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek z pomponami jest taki pocieszny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny płaszcz i sweterek bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten sweter z pomponami już widziałam na jednym blogu i bardzo mi się on spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie, całość mi się podoba :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana mamy takie same sweterki hihihi :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)