środa, 31 stycznia 2018

#379 Biały płaszcz i koszulka Wrangler :)

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was zestaw z białym płaszczem, który już jakiś czas temu otrzymałam ze sklepu Romwe. Nigdy nie miałam płaszcza w tym kolorze, ale teraz już wiem, że to na pewno nie będzie ostatnie białe okrycie wierzchnie w mojej garderobie. Jego krój jest taki trochę marynarkowy, a materiał "pleciony". Jest po prostu genialny! Dobrałam do niego koszulkę, na którą już jakiś czas się czaiłam i dzięki sklepowi Answear stałam się jej posiadaczką. Do tego skórzana spódnica z haftami i zamkiem oraz kozaki za kolano.
Dajcie znać, co myślicie o takim połączeniu :)
Buziaki i do następnego!














coat - romwe (tutaj!)
t-shirt - wrangler (tutaj!)
skirt - zaful (tutaj!)
thigh boots - ccc

22 komentarze:

  1. Mega fajne połączenie, genialny płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super jest ten płaszczyk, genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz :) Obłędne buty :) Takich szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Świetna koszulka, spodniczka i płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo stylowe połączenie :) Piękny płaszczyk :) A ta koszulka fajnie rozluźnia cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk nie do końca w moim stylu, ale koszulka bardzo mi się podoba :D Spódnica też jest bajeczna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna koszulka i spódnica:) super stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się zestaw ;*
    super płaszczyk i spódniczka
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny ten płaszcz, pasuje Ci ta stylizacja :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy jest ten płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny ten płaszczyk :) ślicznie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestawienie nie w moim stylu, ale Tobie pasuje :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/kurtka-khaki-mix-stylow.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna ta koszulka, spódniczka również! Płaszczyk dość oryginalny, świetnie urozmaica stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze czekam na swoja paczke od answear:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wygląda ten płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszcz świetny, ale spódniczka przyciaga uwage :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne rzeczy. Bluzeczka super

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne rzeczy ma te sklep! Płaszcz jest cudny :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Płaszcz jest niesamowity i bardzo mi się podoba! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny ten płaszczyk, ale wygląda na cienki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)