piątek, 5 stycznia 2018

#371 Warszawska lala :)

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo codzienną stylizacją, idealną na bieganie po mieście i załatwianie różnych spraw. Ubrałam moje nowe jeansy z wysokim stanem. UWAGA! Są bez dziur! :D Osoby, które mnie znają, wiedzą że ja nie przepadam za takimi spodniami, ale pogoda i nagłe ochłodzenie zmusiły mnie do zakupu :) Do tego moja nowa zdobycz, czyli koszulka z PLNY lala. Od dawna na nią chorowałam i wreszcie stałam się jej posiadaczką. Na wierzch ubrałam kurtkę, granatową parkę. Pokładałam w niej ogromne nadzieje, niestety kurtka nie wygląda na mnie korzystnie mimo rozmiaru L. Sznurek, który powinien być w pasie, jest pod biustem. Rękawy mogłyby być o dobre 4 cm dłuższe. Dodatkowo jest bardzo mała w biuście, więc pod spód nie ubiorę nic grubszego. Jestem strasznie zawiedziona tym zakupem, a najgorsze jest to, że zamówiłam jeszcze 2 takie kurtki i już wiem, że będą za małe... Na koniec zostawiłam buty typu emu. Był to mój pierwszy zakup obuwia na chińskiej stronce. Buty są super wykonane, mega wygodne i bardzo ciepłe, ponieważ posiadają w środku futerko. Jedyny minus to rozmiar... Zazwyczaj noszę 39, buty zamówiłam 40, czyli największe jakie były na stronie i okazało się, że mogłyby być ciut większe. Ale jestem dobrej myśli i wydaje mi się, że gdy futerko się trochę ubije to będą idealne. Jednak jeśli planujecie zakup tych butów to bierzcie 2 rozmiary większe od tych co nosicie na co dzień. 
I oto cała moja stylówka, nic szczególnego, ale chciałam Was napisać kilka słów o kurtce i butach :)
Buziaki i do następnego :*













jacket - zaful (tutaj!)
t-shirt - plny lala
jeans - h&m
boots - zaful (tutaj!)

24 komentarze:

  1. Super bluza :) W takim zestawie wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie luźne i wygodne stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buty rzeczywiście zazwyczaj trzeba brać większe :) Super look <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że te kurtki są takie małe, bo chciałam zamówić czerwoną, mimo to bardzo fajnie wyglądasz w tym zestawie, koszulka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wiesz ja też zamówiłam tę kurtkę, też miałam wielkie nadzieje że będzie inna niż się okazała w rzeczywistości, nie wiem dlaczego tak dziwnie ją uszyli szczególnie jeśli chodzi o ten sznurek, który absolutnie nie jest tam gdzie być powinien i te przykrótkie rękawy, a tak nam się ona podobała :( może to jest jakaś dziecięca kurtka? ja buty staram się zamawiać właśnie ok 2rozmiary większe, szok ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość całkiem fajnie się prezentuje :) Chociaż ta kurtka nie do końca mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam o tej kurtce, ale coś czułam, że nie będe z iej zadwolona więc rezygnowałam. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie


    ~~~~~ Zapraszam do siebie w wolnej chwili ~~~~~~
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  9. Napis wymiata! XD Super to wszystko dobrałaś! Fajnie Ci w niebieskim. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  10. U mojej żony też ta kurtka się nie sprawdziła, szkoda bo jest fajna :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja nie przepadam za spodniami z dziurami, bardzo fajna kurtka

    OdpowiedzUsuń
  12. mam te parkę w jaśniejszym odcieniu, lubię ją

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz:) kurtka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka super, ale też czytałam o niej już różne opinie. Na mnie też byłaby za mała, więc daruję sobie jej zakup, a miałam to w planach... Spodnie super się prezentują w tej stylizacji, czasem trzeba sobie zrobić jakąś odmianę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham plny lala ! mają świetne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I love that jacket!! You look stunning.Great style.
    I am your new follower on GFC. Hope you follow me back on G+,GFC & Bloglovin. Please visit my blog.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna kurtka tylko szkoda że taka niedobrana

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurteczka chyba najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna koszulka, ale nie moje kolory :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurtka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny jest ten t-shirt :) I super pasuje do tej kurtki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)