poniedziałek, 1 stycznia 2018

#369 Happy New Year 2018! :)

Witajcie Kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z moją propozycją sylwestrowo-karnawałową. Postawiłam na czarną cekinową sukienkę na grubych ramiączkach. Do tego burgundowa ramoneska i czerwone szpilki. Zrobiłam delikatne fale oraz dość mocny imprezowy makijaż. Efekt końcowy mnie w 100% zadowala, dajcie znać, czy Wam też się podoba :)
Ja tymczasem składam Wam serdeczne życzenia Szczęśliwego Nowego Roku. Spełnienia wszystkich marzeń, szczęścia, zdrowia i dużo miłości. Aby ten 2018 był lepszy od poprzedniego. Życzę Wam również pogody ducha, zrealizowania wszystkich postawionych sobie celów oraz uśmiechu na co dzień! Happy New Year Everyone!
Buziaki i do następnego :*


























dress - no name
jacket - zaful
sandals - zara

10 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz ♡
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2018 ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. I stylizacja jak najbardziej na Tak! Świetnie sprawdzi się nie tylko w Sylwestra ale również przy innych okazjach ♥ Super! A przy okazji życzę Ci udanego 2018 Roku! ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :) Buty mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! super look, sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci w takim wydaniu! Super

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku,
    xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kurtka i sukienka:) wspaniale wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, najbardziej moją uwagę przykuły szpilki! Masz piękne włosy!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)