wtorek, 23 stycznia 2018

#376 Miętowa parka w zimowej scenerii :)

Cześć! :)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać parkę, którą już jakiś czas temu otrzymałam. Ostatnio dodałam wpis z taką kurtką w kolorze granatowym (tutaj!), tym razem mam na sobie miętową (na stronie kolor był o wiele jaśniejszy). Zamówiłam ją w rozmiarze XL, czyli o rozmiar większą od poprzedniej i jest odrobinę większa i odrobinę lepiej na mnie leży niż tamta. Jestem zadowolona z tej kurtki i myślę, że ją zostawię i się polubimy :)
Dobrałam do niej pudrowo różowy sweter, białe spodnie i ciepłe botki. Zdjęcia wykonaliśmy podczas naszego pobytu w Zakopanem w dniu kiedy wybraliśmy się na pieszą wycieczkę na Gubałówkę, jeśli śledzicie mnie na Instagramie to już widzieliście mój zimowy spam zdjęciowy :D
Dajcie znać, co myślicie o tej kurtce. Buziaki i do następnego :*









 parka - rosegal (tutaj!)
sweater - zaful
jeans - new look
boots - renee

25 komentarzy:

  1. Wow cudownie wyglądasz ;*
    świetne zdjecia
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taką niebieską i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspanialy widok w tle.. zapiera dech w piersiach! 😍 Podoba mi się Twoja stylizacja! Kurteczka ma sliczny kolor, a botki pasują idealnie! Jaki to model? 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jest to model Perceive :)

      Usuń
    2. Super, dziekuje za odp! Chyba zamowie również dla siebie, bo wyglądają swietnie! Uciekam przeglądać Twoje pozostałe wpisy 😊

      Usuń
  4. Fajna parka :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia a parka jest bajeczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurteczka bardzo mi się podoba. Ma bardzo śliczny kolorek :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Parka ma świetny kolor, a krajobraz jest bajeczny!

    Zapraszam do siebie na konkurs wygrywa 15 osob,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie przyszła do mnie ta sama kurtka, tylko ze w kolorze różowym i jest na styk :( Żaluje ze nie wziełam większej :c super wygladasz <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna parka, kolor jest niesamowity! Super miejsce na robienie zdjęć! trochę zazdro! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taką czerwoną, ale źle się w niej czuję, jest za mała ;) Ale na Tobie ta miętowa ślicznie leży :) Wspaniałe widoki :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz. Parka super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna jest ta parka :) Z reguły stawiam na neutralne kolory, jeśli chodzi o kurtki, ale ta miętowa wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna parka, ślicznie Ci w pastelach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurteczka świetna, a widok za Twoimi plecami piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wygladasz w tej parce i rewelacyjna całość <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/valentines-day-zakupowemodowe-propozycje.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Mam podobną, albo nawet tę samą! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pastelowe parki.. ostatnio na topie :) dobrze wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna parka, żałuję że ten model jest na mnie za mały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna sceneria, kurtka fajna :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)