poniedziałek, 30 października 2017

#344 (Prawie) burgundowy total look :)

Hej :)
Ostatnio Wam mówiłam, że oszalałam na punkcie burgundowego koloru. Tak, moja obsesja na ten kolor nadal trwa. Efektem tego mojego małego uzależnienia jest poniższa stylizacja. Ubrałam burgundowy bieliźniany top wykończony czarną koronką, na to narzuciłam ramoneskę w tym samym odcieniu. Do tego czarne, woskowane spodnie i burgundowe botki z klamrami. 
Dajcie znać co myślicie o takich prawie total lookach. Mi się bardzo podoba :)
Buziaki i do następnego!












jacket - zaful (tutaj!) / trousers - mohito / top - promod / boots - renee

Na koniec chcę Wam jeszcze pokazać pojemnik na patyczki do uszu, który ostatnio do mnie przyszedł w jednej z paczek. Jest świetnie wykonany i bardzo ładnie prezentuje się na mojej toaletce, polecam! :)

organizer - rosegal (tutaj!)


44 komentarze:

  1. Ładny codzienny look, super i kolorek też ;)kliki

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tych butach! są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja. Uwielbiam takie,a bordo to zdecydowanie też mój kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jakie włosy! Są cudowne! :) Kurtka jest świetna :)

    Przy okazji dobrze Ci w tym kolorze :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna stylizacja :) Taki kolor jest jak dla Ciebie stworzony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiedziałabym, że to taka stylizacja z pazurem :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten kolor, szczególnie jesienią po niego chętnie sięgam. Kurtka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super dobrana stylizacja, bardzo mi sie wszystko spodobało :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super Kochana wyglądasz :* :*:* Ta ramoneksa z Butami wygląda świetnie! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam burgund- zmieszany z czernią jeszcze bardziej :-) Mega stylówa

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz fantastycznie, uwielbiam ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta ramoneska, ma cudny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękna kurteczka, kolorek ma extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ramoneska i buty mają cudowny kolor *.* uwielbiam i jeszcze tak idealnie pasuje do jesieni :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O kupowałam właśnie ostatnio bluzkę w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Woskowane spodnie to nie jest coś co kocham...., ale ramoneska już jak najbardziej :#)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietne kolorki! Super pasuja do siebie kurtka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam taką kolorystkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też kocham bordo, burgundowy, czy jak to tam zwą :) to jest mój ulubiony "jesienny" kolor... Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow ! Mega stylizacja i jakie ładne włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurtka cudowna, ten kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też bardzo lubię burgundowy! :) Przydatny organizer. :)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjny połączenie kurtki i butów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No bardzo mi się podoba! Ramoneska i buty szczególnie wpadły mi w oko. A kolor burgundowy bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty w tym kolorze są sztos :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny kolor ma ta skóra! Zakochałam się :D Hehe. Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna kurtka, a buty najlepsze! Baaardzo mi się podobają! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam burgundowe ubrania! Ta kurtka jest naprawdę piękna :) Bardzo spodobały mi się też botki. Świetna stylizacja, idealna na jesienne dni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)