piątek, 27 października 2017

#342 Płaszcz w kolorze butelkowej zieleni :)

Hej! :)
Dzisiaj mam dla Was stylizację, w której główną rolę gra płaszcz w kolorze butelkowej zieleni. Oszalałam na jego punkcie i ostatnio nie rozstaje się z nim prawie w ogóle. Dobrałam do niego sukienkę w kwiaty i botki z klamrami. Sceneria iście bajeczna, czyli nasza polska piękna złota jesień. Co myślicie o tym zestawie i zdjęciach, które wykonaliśmy? 
Buziaki! :*















dress - no name / coat - gamiss (tutaj!) / boots - renee / bag - sammydress

53 komentarze:

  1. świetna stylizacja i cudowne jesienne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz!! Cudowny płaszcz!! ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna stylizacja :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten płaszcz, reszta stylizacji również :) a sesja pięknie wyszła wśród tych liści :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyki uwielbiam, dlatego jestem zdecydowanie na tak :) szkoda, że już wyprzedany :)sceneria bajecznie jesienna, super :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :) Sceneria cudowna, taka jesienna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się sukienka. Taka niby jesienna niby letnia. Płaszcz do tego też piękny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne zdjęcia, a płaszcz ma fantastyczny kolor, ładny

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz. Butelkowa zieleń modna jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja!!<3
    I jak się zgrała z tym boskim tłem!! *-*

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, płaszcz jest boski :) Cała stylizacja bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Moją uwagę przyciągnęła sukienka, jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny płaszcz i piękna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam szczerze, że za tym kolorem nie przepadam, ale Ty pięknie się wystylizowałaś i wyjątkowo mi się ten płaszcz podoba :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bombowo! Bardzo mi się podoba cała sesja! Super zgrywasz się z liśćmi w tle, chociaż podejrzewam że to manipulacja kolorem w photoshopie! XD Torebeczka jest przegenialna!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny jest ten płaszczyk <3 Dodatkowo ta bajkowa - jesienna sceneria :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny jest kolor płaszcza :) Brakuje mi tylko zdjęć aby był normalnie założony. Przyznam, że w ten sposób nigdy płaszcza nie nosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny płaszcz, ale sukienka jeszcze bardziej i świetnie wygląda, super foty!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny kolor ma ten płaszcz, a sukienka krój :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękny kolor płaszczyka, a Twoje włosy świetnie komponują się z jesiennym tłem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny masz ten płaszcz zarówno kolor jak i fason ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz ;) Płaszcz jest przepiękny aczkolwiek sukienka nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz długie włosy! :) Płaszczyk fajnie prezentuje się w połączeniu z sukienką. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za kolorem butelkowej zieleni, ale w połączeniu z tą sukieneczką wygląda całkiem ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny płaszczyk i cała stylizacja <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę przyznać że taka butelkowa zieleń przepięknie się prezentuje i świetnie pasuje do obecnej pory roku :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny plener do zdjęć i super, ale to naprawdę super płaszcz - ma cudowny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki ten płaszcz jest przepiękny. Idealnie pasuje do Twojej sukienki. Całą stylizacją jestem zachwycona :) Zdjęcia też wspaniałe i jesienne.

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne zdjęcia, płaszczyk też wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Plaszcz idealny na jesien! Obledny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładna sceneria, płaszcz już sprzedany.klik.

    OdpowiedzUsuń
  32. No jest naprawdę piękny :o sam bym chciał mieć jeden w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna stylizacja ale jak dla mnie, przydałoby się coś jeszcze na nóżki :) jestem takim zmarzluchem że bez rajtuzków nie wychodzę z domu :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna kolorystyka :) Wszystko bardzo mi się podoba :) Też mam te botki i je uwielbiam :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/czerwien-i-sukienka-w-gwiazdki.html

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne jesienne klimaty, świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Taki kolor wygląda bardzo szlachetnie :) super jest ten płaszcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. wow ! Zachwyciłam się tym zestawieniem, sukienka jest śliczna ale cały zestaw bosko prezentuje się z tłem :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Płaszczyk ma bardzo ładny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny kolor płąszczyka, ostatnio podoba mi się wszystko w kolorze takiej zieleni lub borda <3 piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)