sobota, 21 października 2017

#341 Burgundowa ramoneska z haftami :)

Cześć! :)
Dzisiaj ponownie przychodzę do Was z zestawem, gdzie kolorem dominującym jest burgund. Ja oszalałam na punkcie tego koloru i noszę go ostatnio bardzo często. Podstawą mojego zestawu są jeansy z wysokim stanem i biały t-shirt. Do tego duetu dobrałam burgundową ramoneskę z haftami oraz botki w tym samym odcieniu. Dajcie znać co myślicie o takim zestawieniu? Ja się świetnie czuje w takich outfitach. 
Buziaki i do następnego! :*









t-shirt - h&m / jeans - stradivarius / jacket - zaful (tutaj!) / boots - no name

Chciałabym Wam jeszcze pokazać muszkę, którą zamówiłam mojemu chłopakowi. Oczywiście jest ona w burgundowym kolorze, bo jakżeby inaczej :D


bow tie - gamiss (tutaj!)


28 komentarzy:

  1. Ramoneska idealnie zgrywa się z butkami, klik - 38,99$, 5,42$ :)
    Klikniesz też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta ramoneska, na żywo ma ładniejszy kolor niż na sklepie :) buciki mi się spodobały :)poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Mam taką samą ramoneskę w niebieskiej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna kurteczka, buty z resztą też, uwielbiam ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta ramoneska. kolor przepiękny i idealny dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja i fajny jesienny klimat zdjęć ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Dear, I'm in love with your post, and also with your photos. I see that you're talented and do a lot of work on your blog, I appreciate it. Would you like to become a blog friend with me? ^_^ I followed you on GFC #807, would you like to follow me back, I will be glad? ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo udana stylizacja! Pięknie Ci w tej fryzurze!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna kurteczka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna jest ta ramoneska :) Bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaaa! Ale wyglądasz super Kochana !!! Bardzo podoba mi się ta ramoneska i do tego te buty! Super to wygląda:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ramoneska :) uwielbiam burgundowe ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta ramoneska wygląda genialnie i super współgra z botkami :* Dla mnie rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  14. OOO jak ślicznie <3 https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ramoneska ma przepiękny kolor! Ostatnio mam fazę na bordo :D

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny kolor ma ta ramoneska :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna jest ta kurteczka, również jest to mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz. Uwielbiam bordo.

    OdpowiedzUsuń

  19. Kurteczka jest bardzo ładna i jej kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam czarną ramoneskę... Teraz żałuję :o
    Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Baardzo fajna kurteczka, kolor idealny na jesień<3
    Super look Kochana<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)