sobota, 2 września 2017

#326 Maxi dress :)

Cześć :)
Dzisiaj mam dla Was stylizację z sukienką maxi. Pierwszy raz jestem tak bardzo zadowolona z rzeczy z chińskiej stronki. Od dawna poszukiwałam idealnej maxi, jednak gdy już jakąś znalazłam to okazywała się za krótka (wysokie dziewczyny wiedzą o co chodzi). Sukienka, którą Wam pokazuję na zdjęciach poniżej zauroczyła mnie swoim kwiatowym printem i hiszpańskim dekoltem, dlatego postanowiłam zaryzykować i ją zamówić i cieszę się, że to zrobiłam. Sukienka jest idealnej długości, ma świetny materiał i piękny wzór. Jest odrobinkę za duża w biuście, ale wystarczy mała przeróbka krawiecka i będzie super. Dajcie znać, co o niej myślicie, ja jestem nią zauroczona :). Dobrałam do niej espadryle, które zakupiłam na końcówkach wyprzedaży. Są to pierwsze takie buty w mojej szafie i już wiem, że nie ostatnie, bo są mega wygodne. 
Co myślicie o tym zestawie? :)
Buziaki i do następnego! :*












 
 dress - rosegal (tutaj!) / espadrilles - diverse

19 komentarzy:

  1. Piękna :)tak sukienka jak i autorka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentujesz w tej sukience:) Ps. Te okulary są moim hiiiitem w tym sezonie, za rok kupię jeszcze w wersji srebrnej:) Też masz wrażenie że pasują do każdej twarzy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna sukienka i przepięknie w niej wyglądasz :) 4 zdjęcie od dołu rewelacja 😍 poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja :) ta sukienka wygląda bardzo ładnie, a buty fajnie do niej pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesli chdzi o sukienki to na ogół ich nie lubię, choć Maxi dress są śliczn e;* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta sukienka ,idealna nad morze. Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest zachwycająca, podoba mi się jej dekolt <3

    OdpowiedzUsuń
  8. vitamin sea and lovely maxidresses - there's no better combo!

    x
    dahi tamara from strangeness-and-charms.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka rewelacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/koszula-czy-sukienka-dwa-lata-blogowania.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio również skusiłam się na jedną maxi dress :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam maxi sukienki a ta jest genialna. Wyglądasz w niej pięknie :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. w przyszłym sezonie muszę kupić tą sukienkę, jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna ta sukienka *__*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta sukienka :) Ja tez miewam często problem z długością sukienek maxi dress...

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna jest, ahh już chcę kolejne wakacje albo urlop- nakupię sobie takich ślicznych sukienek<3
    (26.80)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie lekkie i zwiewne sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna ! idealnie komponuje się z tą scenerią!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)