poniedziałek, 25 września 2017

#334 Hiszpanka w kwiaty & Rosegal Wishlist :)

Hej :)
Dzisiaj przychodzę do Was jeszcze z typowo letnią stylizacją. Główną rolę gra biała sukienka z dekoltem hiszpańskim. Posiada piękne kwiaty w kolorze kobaltowym oraz szerokie rękawy. Dodatkowo jest zawiązywana w pasie, dzięki czemu nie zaburza proporcji sylwetki. Ubrałam do niej moje ulubione szare baleriny i torebkę w tym samym kolorze. Co myślicie o tej stylizacji? :)
Buziaki i do następnego!














dress - zaful (tutaj!) / bag - sammydress (tutaj!) / ballerina - mel by melissa


Na koniec mam dla Was małą wishlistę z produktami ze sklepu Rosegal. W okresie jesienno-zimowym bardzo lubię nosić ubrania w odcieniach szarości i właśnie takie rzeczy możecie zobaczyć poniżej. Ciepłe sukienki, dresy i sweterki z chęcią zobaczyłabym w swojej szafie :)


( 1 )  ( 2 )


( 3 )  ( 4 )


( 5 )  ( 6 )


17 komentarzy:

  1. Hiszpanka jest przepiękna <3 Idealna wrecz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/must-have-na-jesien-i-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wyglądasz mega uroczo <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WoooooW! Sukienka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna sukienka :) będzie mi brakowało takich stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna jest ta hiszpanka :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ślicznie Ci w tej stylizacjii!!! Biała sukienka w niebieskie kwiaty idealnie na Tobie leży :) Jestem zauroczona :*:* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna sukienka i szary dres wow. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka ta hiszpanka, cudnie w niej wyglądasz :) a propozycje super,poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja bardzo fajna :) a z Twojej wishlisty najbardziej podoba mi się ostatni szary sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka, bardzo ładna letnia stylówka <3
    A jesienne sweterkowe rzeczy też super:) Poklikane!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka, uwielbiam kwiatowe wzory. Propozycje sweterków też super, ostatnio trafiłam w Rosegal na piękny golf, jutro pokażę go na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hiszpanka jest śliczna :) I oczywiście Ty w niej wyglądasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię Twoje zdjęcia, ponieważ na wszystkich pięknie wychodzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna ta hiszpanka, taka elegancka. Ładne masz te buciki. Mam podobne tylko bez brokatu i z takimi jeszcze paskami u góry. Myślałam, żeby je sprzedać ale chyba jednak je sobie zostawię. XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)