czwartek, 14 września 2017

#330 Pleciona torebka i kilka nietrafionych zakupów :)

Cześć! :)
Za oknem już aura typowo jesienna, ale u mnie na blogu pojawi się jeszcze kilka stylizacji letnich. Dzisiaj mam Wam do pokazania śliczną błękitną sukienkę hiszpankę w białe paseczki. Z przodu wydaje się być zwykła, jednak z tyłu ma bardzo ładnie wycięte plecy. Jak mogliście ostatnio zauważyć staram się szukać sukienek, które nie są takie oczywiste :) Dobrałam do niej bardzo modną w tym sezonie plecioną torebkę, wygodne espadryle oraz duże lustrzane okulary. 
Co myślicie o takim zestawie?
Buziaki i do następnego! :*













dress - zaful (tutaj!) / espadrilles - diverse / woven bag - zaful (tutaj!) / sunglasses - zaful (tutaj!)


Na koniec chciałabym Wam jeszcze pokazać kilka rzeczy, które w ostatnich tygodniach do mnie przyszły, ale niestety są albo za małe, albo za krótkie, albo wymagają przeróbki krawcowej.
Pierwsza jest sukienka hiszpanka w pudrowo różowym kolorze z materiału w prążki. Sukienka jest bardzo ładna, jednak dla mnie za krótka. Jest to rozmiar ONE SIZE, więc to była loteria i niestety nie trafiłam :(
babypink dress - zaful (tutaj!)



Kolejna rzecz to biały koronkowy kombinezon. Niestety jest on o rozmiar za duży, no i ma za głęboki dekolt jak dla mnie. Rozmiar jaki zamówiłam to M i zdecydowanie mogłam wziąć S. Kombinezon jest bardzo ładny, materiał jest dość gruby i jestem bardzo z niego zadowolona, dlatego pójdzie on do krawcowej :)
white jumpsuit - zaful (tutaj!)



Następna rzecz to biała koronkowa sukienka hiszpanka. Wzięłam ją z ciekawości, ponieważ była bardzo tania. Rozmiar na metce to M i według mnie jest to dobry rozmiar, jednak jest ona z dość kiepskiego materiału, no i dla mnie jest za krótka. Według mnie to chyba najgorsza rzecz jaką ostatnio zamówiłam.
white lace dress - gamiss (tutaj!)



Ostatnia rzecz to kombinezon. Jest on bardzo podobny do tego, który pokazywałam Wam ostatnio na blogu (tutaj!). Jednak jest on zdecydowanie z cieńszego materiału, no i niestety mimo rozmiaru M jest na mnie za mały. Posiada bardzo ładny hiszpański dekolt i dodatkową falbankę na biuście. Choć bardzo mi się podoba to niestety nie dałam rady się w niego wcisnąć. :(
floral jumpsuit - gamiss (tutaj!)



23 komentarze:

  1. Ta hiszpanka w paski bardzo mi się podoba :) Sama sobie taką zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja bardzo słoneczna, aż bije pozytywna energia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne stylizacje. Az sie poczulo lato pomimo deszczu za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka w paski wymiata:) i nie mogę się napatrzeć na ilość i długość Twoich włosów!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna torebka, no i sukienka w paseczki jest rewelacyjna i pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety takie są zamówienia z chińskich sklepów u nich nawet rozmiar L jest za krótki :( ale sukieneczka hiszpanka przeurocza i bardzo mi się podoba Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka w paseczki mnie zauroczyła, boska jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka jest bardzo ładna :) Całość zdecydowanie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny look! Szkoda że pozostałe rzeczy zawiodły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne stylizacje i świetne zdjęcia. Kocham hafty są przepiękne.
    Obserwuje będzie mi bardzo miło jak się odwdzięczysz z góry dziękuje i zapraszam do siebie. https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana wygladasz świetnie ;*
    klik
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tę samą torebkę - jest genialna;) śliczna sukienka;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesliczna całość i ekstra rzeczy :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/bordowy-set-od-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsza sukienka bardzo fajna, zawsze chciałam mieć taką torbę koszyk

    OdpowiedzUsuń
  15. Wakacyjna stylizacja z plecioną torebką super :)
    Co do pozostałych nowości to zakochała się w tym białym kombinezonie, który musisz zmniejszać, jest przesliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, śliczna ta sukieneczka w paseczki i torebeczka :) szkoda, że nie bardzo są trafione pozostałe rzeczy, bo są na prawdę bardzo ładne :) poklikane wszystko :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzisz, mam taką samą sukienkę jak na pierwszych zdjęciach Ty masz. Ja wyglądam w niej okropnie, a Ty przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę te nietrafione rzeczy są bardzo ładne!! Aż szkoda<3
    A look jest super! Lubię te niebiesiutkie sukieneczki<3
    Poklikane:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja super, taka typowo letnia :) szkoda, że zamówione rzeczy okazały się nietrafione :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza sukienka najlepsza,poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ten koroowy kombinezon jest obłędny!!! Ja nie widze aby był za duży na Ciebie, ale njawżniejsze żebyś cuzła się dobre w nim. Piękny !!!! Dodam sobie go do ulubionych :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten biały kombinezon jest po prostu genialny! Uwielbiam ten powrót lat 70tych! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)