wtorek, 19 września 2017

#332 Gamiss Wishlist :)

Cześć!
Ostatnio miałam dla Was wishlistę z okryciami wierzchnimi dla niej, a dzisiaj będę miała kilka opcji dla niego. Mój chłopak w okresie jesienno-zimowym zazwyczaj stawia na płaszcze. Dodają one nutki elegancji nawet zwykłej casualowej stylizacji, no i on świetnie się w nich czuje. Dlatego wybrałam kilka propozycji ze sklepu Gamiss, które bardzo mi się spodobały, a ciężko znaleźć podobne w sklepach stacjonarnych. Burgundowy i camelowy to nasz must have na ten sezon i już zaczynamy poszukiwania w sieciówkach, ale wydaje mi się, że najprawdopodobniej zamówimy któryś z poniżej :) 
Dajcie znać, co Wasi faceci noszą w sezonie jesienno-zimowym, buziaki! :*






 



11 komentarzy:

  1. Fajne mają płaszcze :) mój mąż ma ten pierwszy, w czarnym kolorze, jest super :) poklikane linki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te okrycia dla facetów :) szkoda, ze mój mąż nie lubuje się w takich...
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Granat Najpiękniejszy Kocham Zapraszam https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój Mąż nie nosi takich ciuchów. Lubi kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wyobrażam sobie mojego męża w takim płaszczu :D niemniej jednak same w sobie wyglądają elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój nosi się bardziej sportowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten pierwszy płaszcz,w czarnym kolorze, jest bardzo fajny, reszta płaszczy też super,kliki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Facet w dobrym płaszczu wygląda meega<3
    Poklikane:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne płaszcze, szczególnie pierwszy i drugi! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)