niedziela, 10 września 2017

#328 Kombinezon w kwiaty :)

Cześć! :)
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kombinezon, który ostatnio do mnie przyszedł. Jest to biały kombinezon w kwiaty z dekoltem hiszpańskim. Wykonany z bardzo fajnego, przewiewnego materiału idealnego na lato. Posiada przy nogawkach falbanki, a przy dekolcie wiązanie. Ja jestem bardzo z niego zadowolona i wiem, że w przyszłym sezonie letnim będę go często nosić. Dajcie znać co o nim myślicie.
Buziaki i do następnego! :)









jumpsuit - gamiss (tutaj!)

25 komentarzy:

  1. Śliczny kombinezon i przepięknie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. that playsuit with its floral print is super beautiful. i also like the location you chose.

    regards
    dahi from strangeness-and-charms.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, aż żal, że lato mija.Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten kombinezon :) bardzo wakacyjny i dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz przepięknie <3
    mam okulary są śliczne
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz w tym kombinezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kombinezon, na pewno w przyszłym sezonie Ci się przyda :)klik $11.42

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski kombinezon <3 świetnie w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz super! Piękne zdjęcia! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. No prześwietny! I te okulary :)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kombinezon jest cudny i jeszcze tak wakacyjnie u Ciebie <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/bordowy-set-od-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kombinezon! Byle szybciutko do kolejnego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne masz włoski, fajny kombinezon

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne jeszcze wakacyjne zdjęcia!
    Fantastyczny ten kombinezon:)
    (11.42)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam bluzkę w bardzo podobnych wzorach ;) Więc podoba mi się kombinezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Och jak ja uwielbiam Kombinezony!!tylko ja wnich wyglądam grubo niestety :( Gdybym miała takie nogi jak Ty to na pewno bym nosiła :) Kochana , widzę, że masz ten sam problem bo widzę że masz haluksa :( Mam nadzieję, ze jeszcze Ci nie doskwiera, ja kupiłam sobie specjalne wkłady z allegro i pomagają, polecam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj czasem doskwiera niestety :(
      Dzięki za polecenie, na pewno zerknę na Allegro :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)