środa, 30 sierpnia 2017

#325 Hiszpanka w paski i torebka ananas :)

Hej :)
Wreszcie przychodzę do Was z nowym postem po dość długiej przerwie. Potrzebowałam takiego odpoczynku od "internetów", ale już do Was wracam :D.
Jeśli śledzicie mnie na Instagramie to wiecie, że byłam nad morzem i właśnie tam zrobiliśmy kilka sesji, więc teraz będą się one pojawiać na blogu :). 
Dzisiaj mam dla Was pierwszą z nich. Postawiłam na mój ulubiony duet, czyli b&w. Podstawą jest bluzka hiszpanka w paski z dość szerokim rękami. Bardzo mi się ona spodobała i nie była droga. Na szczęście, gdy do mnie dotarła to jako jedna z niewielu rzeczy, które ostatnio do mnie przyszły nadaje się do noszenia. Dobrałam do niej moje ulubione białe szorty, które mam od zeszłego sezonu. Na stopy powędrowały Superstary, a na nos lustrzanki. Tym razem w nieco innym kształcie, dajcie znać czy mi takie pasują, bo sama nie wiem co o nich myśleć :). Na koniec zostawiłam moją perełkę, czyli białą torebkę w kształcie ananasa. Jestem w niej zakochana. Jest mega urocza, no i biała, a ja od dawna szukałam jakiejś fajnej białej torebki i ta jest po prostu idealna. 
Dajcie znać, czy się Wam podoba taki zestaw. Buziaki i do następnego! :)








off the shoulder top - gamiss (tutaj!)  / shorts - sammydress / bag - rosegal (tutaj!) / sunglasses - rosegal (tutaj!) / adidas superstar - worldbox

22 komentarze:

  1. WOW! Rewelacyjnie wyglądasz! Bluzeczka i torebka ananasiak wymiatają :D ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka raczej nie dla mnie, ale bluzeczka jak najbardziej w moim typie :) Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo jest ananasowa torebka :) Czekałam aż ktoś ją kupi, żeby zobaczyć jak wygląda na realnych zdjęciach :) Jest rewelacyjna! A cała stylizacja genialna :) Prosto, a pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega wyglądasz! Bardzo letnia stylizacja, a torebka mistrzostwo.

    Zapraszam na nowy post ♥
    Będzie mi miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz niesmaowicie ! Jak zawsze z resztą :) To zdecydowanie mój styl! Tylko że szkoda, ze nie mam takich zgrabnych nóg jak TY :) Torebka jest mega słodka ! :* Och Kochana, teraz na mnie kolej na ulopowanie, bardzo tego potrzebuję :( Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczka jest boska, sama polują na jakąś w paski ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się takie połączenie.

    <<>>

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wyglądasz, torebka jest świetna, paski na butach i bluzce super się dopełniają, ekstra plener

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetny ten ananasek, gdyby nie to że lato już się kończy to też bym sobie go zamówiła :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw. :) Torebeczka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, extra ta torebeczka ananas :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też miałam na tę torebkę ochotę, szkoda że jej nie zamówiłam :) cudnie wyglądasz :) kliki

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie bluzki ;) ananasek też świetny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka rewelacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/poprawa-pamieci-podczas-czytania-twoja.html

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny wakacyjny zestaw <3 pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. OOOO! Ktoś w końcu zamówił tę torebkę! Rzeczywiście warto! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna bluzka hiszpanka<3 Podoba mi się to zestawienie<3
    Czekam właśnie na moje zamówienie z Rosegal:D
    (11.16, 21.36, 6.43)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)