wtorek, 15 sierpnia 2017

#324 Stroje kąpielowe z chińskich stron :)

Hej :)
Dzisiaj przychodzę do Was z drugą częścią recenzji strojów kąpielowych z chińskich stronek. Pierwsza bardzo Wam się spodobała, więc postanowiłam przygotować kolejną :)


Pierwszy strój jest jednoczęściowy w czarnym kolorze. Jest on bardzo odważny jak dla mnie. Nie czułam się w nim pewnie, a wręcz przeciwnie. Co chwilę poprawiałam jego górną część, bo bałam się, że się przesunął. Dół stroju to czarne majtki z wysokim stanem, są z dość grubego, nieprześwitującego materiału, więc jest to ogromny plus. Góra to przezroczysty materiał, do którego przyszyte są czarne haftowane kwiaty. Strój jest na pewno bardzo efektowny. Do wakacyjnej sesji jest idealny, ale nad polskim morzem według mnie by się nie sprawdził. Bardzo bym się krępowała, no i raczej bym się nie opaliła. Zamówiłam rozmiar M i był on ok. Dajcie znać co o nim myślicie, mi się bardzo podoba, ale nie wiem gdzie miałabym go ubrać :D








Drugi strój jest dwuczęściowy w kolorze pudrowo-różowym. Materiał, z którego jest wykonany to taki typowy  materiał, z którego uszyte są stroje kąpielowe (90% sklepów stacjonarnych ma takie stroje). Góra stroju jest dość wysoko przy szyi i posiada bardzo fajne sznureczki na dekolcie. Tył jest zawiązywany na krzyż. Majtki są proste, klasyczne, pełne. Posiadają sznureczki po bokach, takie same jakie są na dekolcie. Jestem bardzo zadowolona z tego stroju. Super się w nim czułam, no i najważniejsze - nie prześwitywał, co według mnie jest najistotniejszą kwestią przy wyborze stroju kąpielowego. Wybrałam rozmiar M i jest ok (chociaż majtki mogłyby być odrobinkę większe w obwodzie). Co o nim myślicie? :)










black swimsuit - rosegal (tutaj!)
babypink swimsuit - rosegal (tutaj!)

Mam Wam do pokazania jeszcze 2 stroje, których niestety nie mogłam na siebie ubrać. Różowy okazał się być o dobre 2 rozmiary za mały...(zamówiłam rozmiar M). Jest on o kroju hiszpańskim w przepięknym pudrowo-różowym kolorze. Góra jest śliczna i bardzo chciałam mieć strój o takim kroju, więc możliwe, że zamówię większy rozmiar :D, chociaż pewnie jeszcze się dobrze zastanowię, ponieważ nie jestem pewna co do majtek. Są one bardzo małe i bardzo wycięte. Ja lubię brazyliany, ale te to już prawie podchodzą pod stringi i raczej bym ich nie ubrała. Materiał stroju jest gruby, nieprześwitujący, taki sam jak w białym stroju, który pokazywałam Wam ostatnio (tutaj!). Jeszcze jedna rzecz, która przeszkadza mi w tym stroju to czarna podszewka, która po ubraniu stroju i tak nam odstaje po bokach i nie wygląda to ładnie. Więc jeśli zastanawiacie się nad tym strojem to raczej go nie polecam, choć materiał i krój bardzo mi się podoba. Taka ciekawostka na koniec: miał metkę Zaful (tak samo jak czarny), choć zamawiałam na Rosegal :) 

Drugi strój to jednoczęściowy czerwony strój z napisem BAE WATCH. Zamówiłam rozmiar M i niestety ten strój okazał się być o dobre 2 rozmiary za duży. Jest wykonany z bardzo fajnego, nieprześwitującego materiału, co jest jego dużym plusem. Ma też ładnie wycięte plecy. Ja jestem zauroczona ten strojem i na pewno zamówię sobie mniejszy rozmiar. Jedyny jego minus to napis, na zdjęciach na stronie był on biały, a jak przyszedł okazało się, że jest różowy. Mi to nie przeszkadza, bo strój i tak jest za duży, ale gdyby był dobry to byłabym zawiedziona.

pink swimsuit - rosegal (tutaj!)
red swimsuit - rosegal (tutaj!)








65 komentarzy:

  1. Bardzo fajne stroje :) Podobają mi się, a Ty wyglądasz w nich ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne stroje, ten czarny faktycznie jest bardzo odważny :) wszystko poklikane :) :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten czarny jest według mnie śliczny pozdrawiam!
    Riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne one sa i Tobie jest w nich pieknie :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne stroje :) Ten drugi co masz na sobie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ale jestem oczarowana tym pierwszy strojem !!! Oczywiście ten pudrowy też jest piękny i Ty ślicznie w ni wyglądasz ale ten pierwszy absolutnie mnie oczarował! WYglądasz w nim mega seksowownie !!!! Absolutnie !!!! A gdyby się góra przesuneła , to olać to Kochana , jesteśmy przecież tylko Ludźmi <3 Ślicznie na prawde :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie zaprezentowane przez Ciebie stroje są interesujące ;)


    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym pierwszym storoju bałabym się chodzić ;) Poza tym, najładniej i tak wygląda na mniejszym biuście, więc ja nawet nie miałabym na niego szans

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pierwszy to dal odważnych :D Najbardziej podoba mi się ten trzeci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku :o Ten pierwszy jest na prawdę odważny. Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie wszystkie stroje są na Ciebie dobre :( Ten czarny faktycznie bardzo odważny. Według mnie lepiej by było, gdyby te "szelki" w nim były w kolorze nude a nie przezroczyste :)

    OdpowiedzUsuń
  12. love your swimsuit!

    x
    dahi
    http://www.strangeness-and-charms.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czarny dla mnie za odważny, ten jasny piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarny jest niezły!! Reszta też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne stroje,pudrowy mi się najbardziej podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie wygldasz ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. 2 i 4 w moim guście. O ile pierwszy jest ciekawy i sama jestem dość odważna, to jego bym nie założyła ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie piękne, ale ten brzoskwiniowy mnie urzekł najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy jest najlepszy :)
    http://allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkie stroje są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodobały mi się te dwa ostatnie pokazane na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwszy jest piękny...ale wierzę, że bardzo problematyczny... :)pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne te stroje kąpielowe, poklikałam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przedostatni strój bardzo fajnie wygląda, szkoda, że okazał się za mały. Ten pierwszy to dla mega odważnych. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się tylko ten drugi prezentowany strój :) Pierwszy dość sexy, sama pewnie bym się na taki nie odważyła :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne :) Najbardziej podoba mi się 3 :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy zdecydowanie przyciąga wzrok! super wyglądasz!
    katemi21.blogspot.com - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Awesome my dear! I invite you to visit my blog
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy dla mnie jest za odważny, ale drugi jest super :)

    lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwszy zdecydowanie bardzo odważny, najbardziej podoba mi się różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mam tego donuta i uwielbiam na nim pływać a co do kostiumów to te z chińskich stronek bardzo lubię są nietypowe i jak dotąd zawsze trafiałam z rozmiarem :) klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Najbardziej pasuje Ci ten drugi strój ale mi się podoba ten z krojem hiszpańskim. Boski... czyli jednak stroje z chińskich stron da się lubić :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten Bae Watch jest chyba najlepszy!!<3
    Mega są wszystkie, ale ten pierwszy zbyt hmm odważny:D
    Poklikane:)
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwszy podoba mi się na zdjęciach, ale na pewno sama bym nie założyła XD. Reszta jest ładna, czerwony pewnie będzie ładnie wyglądał ;).

    OdpowiedzUsuń
  35. stroje na tych stronach są czadowe, ale ja muszę akurat strój przymirzyć - to chyba jedyny element garderoby, którego nigdy nie zamawiałam przez internet:p Te Twoje sa naprawdę śliczne:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  36. Drugi kostium zdecydowanie fajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. pierwszy bardzo odważny, ale to nie zmienia faktu że jest śliczny :) przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja także w tym pierwszym stroju bym się krępowała :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Różowe spodobały mi się najbardziej :) 13,80 14,74 :)

    OdpowiedzUsuń
  40. pierwszy strój bardzo odważny :) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wersja nr 1 baaardzo odważna ale zarazem niesamowicie ciekawa :) Swoją drogą strasznie fajne te stroje, tyle że ja do ciuchów z chińskich stron niestety szczęścia nie mam... ;P

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne stroje kąpielowe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Różowy kostium jest rewelacyjny! Myślałam o kupnie takiego koła! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  44. 2 ostatnie stroje przepiękne <3

    Pozdrawiam serdecznie ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  45. Ta pudrowa wersja bardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne stroje, ten przedostatni cudo ! Też zamawiam z chińskich stron :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/stroj-dnia-biel-i-pastele.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądają naprawdę super, a ja zawsze obawiam się zamawiać strój, że nie będzie miał dobrego materiału, albo że nie będzie pasował ;(

    OdpowiedzUsuń
  48. Pierwszy strój jest piękny, ale dla odważnych ;) Czyli już nie dla mnie ;) Klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. w pierwszym w życiu bym nie wyszła :) odważny strasznie

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładne są! Tak zamawiałam, że lato się kończy a ja dalej nie kupiłam stroju. :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten pierwszy strój podoba mi się wizualnie, ale jak widziałam go na IG na wielu dziewczynach to się zastanawiałam dlaczego tak wiele osób go zamawia ;p Jest piękny, ale no zbyt odważny. Za to bardzo spodobał mi się drugi strój i ślicznie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystkie stroje jak dla mnie wyglądają wspaniale <3

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  53. uwielbiam bluzki hiszpanki, są bardzo kobiece Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)