poniedziałek, 24 lipca 2017

#316 Two swimsuits and pink flamingo :)

Hej! :)
Dzisiaj przychodzę do Was z postem, który bardzo chciałyście zobaczyć, czyli z pierwszą częścią strojów kąpielowych z chińskich stronek. Jeśli Wam się spodoba to na pewno pojawi się kolejna część, więc piszcie w komentarzach czy chcecie jeszcze takie posty. :)
Na wstępie chciałabym zaznaczyć, że nie jestem wysportowaną osobą, nie mam wyćwiczonej sylwetki, nie jestem #fitgirl, nie chodzę codziennie na siłownie, nie biegam 10 km dziennie, więc moje ciało nie jest idealne. Ja to wiem i staram się je "poprawiać" na swój sposób, który nie ingeruje w moje zdrowie, dlatego proszę o nie komentowanie jej. Odważyłam się na taki post i proszę o docenienie, że robię to dla Was, abyście mogły zobaczyć jak te wszystkie stroje wyglądają na mnie, oraz dowiedzieć się czy trafiłam z rozmiarem, czy są dobre gatunkowo i to są najważniejsze kwestie tej notki, a nie to jak wyglądam. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i uszanujecie moją prośbę zwracając uwagę tylko na nie. :)
Oczywiście dajcie mi również znać co myślicie o moim różowym towarzyszu, który pojawił się na zdjęciach oraz czy posiadacie podobnego. Ja swojego na pewno zabiorę na moje wakacyjne wyjazdy :) 

Przejdźmy do pierwszego stroju. 
Jest to biały dwuczęściowy strój. Wykonany jest z dość grubego, nieprześwitującego prążkowanego materiału. Góra jest bardzo ciekawie zawiązywana, co starałam się Wam pokazać na zdjęciach. Można ją również zawiązać tylko z tyłu, ale mi się bardziej spodobała opcja z przodu. Jest ona usztywniana (posiada wyciągane wkładki), dzięki czemu bardzo ładnie się układa na biuście. Majteczki są bez udziwnień, proste, białe, dość mocno wycięte, ale mi osobiście to nie przeszkadza. Ja zamówiłam rozmiar M i powiem Wam, że góra od stroju mogłaby być troszkę mniejsza, za to majtki są idealne. 
Podsumowując: jestem bardzo zadowolona z tego stroju, ponieważ od dawna szukałam jakiegoś oryginalnego białego stroju i cieszę się, że ten trafił do mojej szafy :)










Jednoczęściowy strój kąpielowy.
Drugi strój to dość popularny na wielu blogach strój w tropikalny motyw liści palmowych. Ja wybrałam biało-zieloną wersję kolorystyczną, ale były jeszcze trzy inne. Strój ma bardzo efektowne wiązanie na biuście oraz na plecach, jednak według mnie sznureczki, które się związuje są zdecydowanie za długie i będę musiała je skrócić. Materiał jest bez zarzutów (nie prześwituje) oraz jak w pierwszym stroju mamy tutaj usztywnienie w postaci wyciąganych wkładek. Strój jest na prawdę bardzo ładny, ale niestety rozmiar M, który zamówiłam jest dla mnie tym razem troszkę za mały, a także miałam mały dyskomfort w noszeniu go, ponieważ przy każdym ruchu bałam się, że miseczki się przesuną i jeszcze bardziej będzie mi widać biust, który i tak jest dość konkretnie eksponowany z boku (tego niestety nie widać na zdjęciach).
Podsumowując: jeśli tylko będę miała taką możliwość to zamówię sobie większy rozmiar (lub schudnę o jeden rozmiar :D), ponieważ strój jest genialny, bardzo wakacyjny, no i na pewno nie pozostanie się w nim niezauważonym. :)







white swimsuit - zaful (tutaj!) / tropical swimsuit - rosegal (tutaj!) / flamingo - rosegal (tutaj!) / sunglasses - dresslily (tutaj!)

Na koniec chciałabym Wam pokazać jeszcze 2 gadżety, które ostatnio do mnie dotarły. Pierwszy to stojak na gąbeczki do makijażu. Te nóżki są mega urocze, dostałam je w 2 kolorach, jednak jedne zostawiłam we Wrocławiu i nie mam jak ich Wam pokazać. Tak samo jak drugi gadżet, który także dostałam w 2 kolorach, a mowa tu o silikonowej rączce do mycia pędzli w kształcie serca. Spisuje się bardzo dobrze, w szybki i prosty sposób mogę myć teraz swoje pędzle :) Bardzo Wam ją polecam!

stojaki na gąbeczki - rosegal (tutaj!)
silikonowa rączka do mycia pędzli - rosegal (tutaj!)




53 komentarze:

  1. Mega!!!!! Kurde najlepszy post jaki ostatnio dodałaś!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba stroje bardzo ładne i oryginalne :) A figurę masz super! Poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego flaminga po prostu muszę mieć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oba stroje są fantastyczne, flaming też, wszystko poklikane

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :)
    Choć nie lubię strojów jednoczęściowych ten wyjątkowo mi się podoba.
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten drugi strój :) 14,49 9,99 5,70 36,99

    OdpowiedzUsuń
  7. Co Ty kochana chcesz od swojej figury? Wyglądasz super, nie masz się czego wstydzić :)oba stroje śliczne :)Ja dopiero teraz zamówiłam sobie jeden strój, czekam na niego i ciekawa jestem jak trafię z rozmiarem ;) Flaming cudowny :)pomagam $14.49;9.99;36.99;5.70

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! To bardzo miłe, co piszesz :*

      Usuń
  8. genialny flaming :D poklikane

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your post dear 💕
    If you want check out my blog . I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo odważnie :D i bardzo dobrze ;)
    świetny post, czekam na drugą część :D
    Stroje prezentują się naprawdę dobrze :*
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tak miłych słowach na pewno 2 część się pojawi :)

      Usuń
  11. Genialny flaming! Masz przepiękną talię! Wszystko poklikane! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetny flaming :) i piękne stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie bardziej do gustu przypadł mi strój nr 2 :) Pierwszy ma dziwną górę :D Flaming jest kozacki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne :) ja uwielbiam bikini z calzedonii. Drogie, ale idealnie dopasowane do sylwetki :)

    _____________
    PorcelainDesire ♥
    

    OdpowiedzUsuń
  15. zakochałam się w flamingu !!!
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Te flamingi to prawdziwy hit <3 Drugi strój jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też bym chciała takiego flaminga ;)
    Super wyglądasz i te ciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Drugi strój bardzo wpadł mi w oko, jest świetny :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. mi się spodobał pierwszy chodź wiązanie mogło by być z tyłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tych dwóch zdecydowanie jedynka. Jednoczęściowe kostiumy na plażę mimo swojej popularności, ciekawych wzorów i kolorów, mnie nie przekonują. Na basen ok, ale celem kostiumu jest, żeby jak najwięcej ciała opalić. Jedynka jest fajna, w szczególności majteczki, bardzo fajne brazyliany(też ostatnio w Calzedonii takie dorwałam tylko czarne).W ogóle masz taki typ urody, że każde jasne bikini(białe, różowe, żółte, pomarańczowe) będzie ładnie na Tobie wyglądać. A co do ciała. Uwierz mi dziewczyno, że jesteś bardzo ładną kobietą. Uśmiechnięta, dziewczęca twarz, płaski brzuch, duże biodra i proporcjonalny biust, więc nie wiem skąd takie lęki. Wiadomo zawsze znajdzie się hejter, hejterka co może napisać coś przykrego, ale z tego żyją trolle. Osobiście uważam, że niestety, ale sporo kobiet przegina z ćwiczeniami, duże rozbudowane bary i mocno umięśniony brzuch naprawdę nie wyglądają kobieco. Czekam na następny post z kostiumami kąpielowymi na lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie jestem fanką rozbudowanego, bardzo umięśnionego damskiego ciała, raczej wolę, aby było ono jędrne, napięte, aby były lekko zarysowane mięśnie brzucha. Wtedy jest ok :)
      Dziękuję za taki miły komentarz, chyba potrzebowałam takiego porządnego kopniaka w tyłek, dzięki czemu wiem, że na pewno pojawi się kolejny post ze strojami kąpielowymi :)
      Bardzo dobrze czuję się w takich jasnych strojach, choć na co dzień zazwyczaj chodzę w czarnych ubraniach to do czarnego bikini jakoś nie jestem przekonana :D
      Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :*

      Usuń
  21. Mam ten w liście palmowe:) super wygladasz kochana:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten drugi kostium kąpielowy bardziej przypadł mi do gustu. Stojak na gąbeczkę to super sprawa! :)
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  23. what a fantastic post :)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  24. Stroje bardzo ładne, ten jednoczęściowy ma świetny wzór, ale chyba nie są one najlepsze do opalania :(
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten jednoczęściowy strój bardzo mi się podoba :) Ten flaming jest cudowny! Ostatnio zrobił się bardzo popularny :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz, sama nie wiem który strój ładniejszy, oba śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz ale ten jednoczęściowy dla mnie jest fajniejszy :D taki bardziej kolorowy :D

    OdpowiedzUsuń
  28. oba stroje są oryginalne i bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. dziewczyno! jesteś piękna, naturalna i kobieca :) masz świetną figurę i rewelacyjnie wyglądasz w tych kostiumach. Mówię to naprawdę szczerze i nie powinnaś się przejmować niczym publikując te zdjęcia. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz, a flaming uroczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwsze bikini jest świetne :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję, że odważyłaś się zrobić taki post. :) Super wyglądasz w tych strojach. :) Genialny flaming, bardzo mi się podoba. <3 Też bym takiego chciała mieć. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. góra od białego kostiumu jest super

    OdpowiedzUsuń
  34. Slicznie wygladasz w obu strojach, ale jednak ten jednoczesciowy jest blizszy memu sercu! Piekny! <3 Musze sobie sprawic taki stojak na Beauty Blender :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz przecudownie <3
    cudowny flaming
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne kostiumy :) Chociaż ja pewnie na biały bym się nie skusiła :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz bardzo podobną figurę do mojej ;) I mam tak samo,wstydzę się jej pokazywać. Chyba czas zakecptować ciało takie jakie jest albo nad nim pracować ;) W sumie to masz o wiele lepsze ciało odemnie bo grama tłuszczyku nie widzę wieć dla mnie bomba:) W strojach wyglądasz fantastycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Flaming super,ładnie wyglądasz,klik.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana, ależ Ty masz pięknie wcięta talię ! WOW !!!!! Cudnie wyglądasz w strojach :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)