piątek, 28 lipca 2017

#317 Welurowy, bieliźniany top & Zaful Wishlist & Rosegal Wishlist

Hej :)
Na początku chciałabym Wam z całego serca podziękować za tak miły odbiór ostatniego posta ze strojami kąpielowymi. Nie spodziewałam się, że usłyszę tak dużo miłych słów. Jesteście mega kochani! Teraz już wiem, że na 100% pojawi się druga część :)
Dzisiaj przychodzę do Was z zestawem, który miałam na sobie podczas pierwszego dnia Dni Hanzy, czyli święta, które odbywa się w moim mieście. Postawiłam przede wszystkim na wygodę, czyli na ulubione jeansy z wysokim stanem i adidasy superstary. Aby dodać trochę charakteru tej stylizacji założyłam bieliźniany, welurowy top, który udało mi się złapać na tegorocznych wyprzedażach za dosłownie kilkanaście złotych. Jest on dość mocno wycięty, dlatego pod spód ubrałam bralet, który wykończony jest koronką i posiada fajne paski. Wydaje mi się, że stworzył z topem świetny duet. Na ramię powędrowała moja ulubiona ostatnio torebka, a na nos okulary lustrzanki. Włosy pokręciłam na prostownicę, a na wierzch miałam jeszcze kurtkę w metalicznym kolorze, gdyby zrobiłoby mi się zimno.
Zdjęcia wykonaliśmy telefonem, ponieważ nie chcieliśmy brać ze sobą aparatu na koncerty. Mam nadzieję, że jakość zdjęć nie jest taka zła i zaakceptujecie od czasu do czasu takie zdjęcia, ponieważ nie zawsze mamy możliwość zabrania ze sobą większego sprzętu :) Dajcie znać, co myślicie o tym zestawie. Buziaki i do następnego!









top, bra - h&m / jeans - stradivarius / adidas superstar - worldbox / bag - dresslily (tutaj!) / watch - timex



Na koniec mam dla Was dwie małe wishlisty. 
Pierwsza jest ze sklepu Zaful. Ja osobiście bardzo lubię tą stronkę i ich asortyment. Jakość jest świetna, czasem nawet i lepsza od ubrań ze sklepów stacjonarnych. Dodatkowo ceny mają bardzo przystępne. 
Wybrałam kilka rzeczy, które z chęcią zobaczyłabym w swojej szafie. Zwłaszcza czaję się na kombinezon i sukienkę hiszpankę :) A Wam co się spodobało najbardziej?






( 5 )  ( 6 )

Drugi sklep to Rosegal
Od jakiegoś czasu zamawiam na tej stronce i jestem także zadowolona z ich ubrań. Czasem ciężko jest trafić z rozmiarem, ja tak mam ze spodniami, ale sukienki i bluzki uwielbiam. Dodatkowo mają mnóstwo świetnych dodatków do domu, a także gadżetów kosmetycznych. 
Z poniższych rzeczy, ja najbardziej zakochałam się w sukience maxi oraz strojach kąpielowych :)





( 9 )  ( 10 )




Mam dla Was również kod rabatowy, który możecie wykorzystać przy zamówieniach na stronkach Zaful lub Rosegal. Korzystajcie! :)
Zaful - EchoM01
Rosegal - EchoM02

37 komentarzy:

  1. Ładne rzeczy wybrałaś, szczególnie sukienki wpadły mi w oko :) pomagam $22.87;37.99;12.99;25.49;24.49;12.49;11.79;27.46;16.82

    OdpowiedzUsuń
  2. Welur, to nie jest materiał, który jakoś bardzo lubię, ale ten top wygląda fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestawik! Torebka - cudeńko!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne ciuszki :) Top, w którym się zaprezentowałaś mega fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja :)
    z Zaful wpadł mi w oko kombinezon, a z Rosegal właściwie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna, miejska stylówka. Z Twojej wishlisty z Rosegal podobają mi się sukienki oraz kombinezon w kwiaty. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Welurowy top prześliczny , kojarzy mi się z filmami lat 90's :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudne włosy! Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna całość oraz klikłam Ci w linki :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne rzeczy, poklikane wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz, ja za takimi topami nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny topik :) 22,87 37,99 24,49 itd ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja :)
    Sama taki styl preferuję:)
    Masz cudowne włosy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. super stylizacja <3 jak robisz takie śliczne loki? *.*
    Pozdrawiam ;*
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym mieszkać w tym niebieskim domku! Piękna ta uliczka! A co do stylizacji, to całkiem prawilna! Masz przepiękne włosy! Ja tak prostownicą ułożyć włosów niestety nie umiem. Może to dlatego, że ma ona niezaokrąglone brzegi :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku, ten top jest przepiękny! Świetnie prezentuje się z takim fasonem spodni :) A z wishlisty najbardziej podoba mi się skórzana kurteczka z naszywkami <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW! Wyglądasz niesamowicie, tak nonszalancko ♥
    PS. A Twoje włosy - zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie luźne stylizacje 😊 Są w moim stylu 👌 Kombinezony są mega ❤️ ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz przepiękne włosiska :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacja! :) A w torebce można się zakochać :D <3
    Pozdrawiam, kliknięte!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja, a te włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak Ty pięknie wychodzisz na zdjęciach <3
    Po wishliście widzę, że mamy podobny gust ;)
    Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie wyglądasz, uwielbiam taki styl właśnie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny ten top i torebka (22.87), bardzo fajnie wyglądasz:)
    klik: 37.99; 18.49; 38.99; 20.30; 12.49; 16.99; itd:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeeju ten kombinezon w paski (Rosegal) jest słodki<3
    Torebka z motywem kwiatów (22.87) jest rewelacyjna!! Uwielbiam<3

    http://justcleo.pl/bohemian-dress-straw-accessories-sukienka-w-stylu-boho/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny zestaw, ta torebeczka z haftami jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna, luźna stylizacja 22.87;37.99;18.49 itd
    https://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. super look, rewelacyjna torebka! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)