wtorek, 6 listopada 2018

Everydaywigs :)

Hej :)
Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć kilka słów o sklepie, który zajmuje się sprzedażą syntetycznych peruk. Mowa tu oczywiście o Everydaywigs. Nigdy nie miałam do czynienia z perukami, jednak uważam, że jest to bardzo fajna opcja, jeśli chcemy sprawdzić w jakim kolorze włosów będziemy dobrze wyglądać. Od dawna kusi mnie blond oraz ombre, ale nie mam odwagi na tak drastyczną koloryzację. W takiej sytuacji przychodzi nam z pomocą Everydaywigs. Sklep oferuje mnóstwo peruk w różnych kolorach i w różnych długościach. Każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. Ja po przejrzeniu asortymentu sklepu nigdy bym się nie spodziewała, że spodobają mi się włosy w kolorze błękitnym (Blue Wigs), w dodatku z bardzo fajnym kolorystycznym przejściem. Chyba zwariowałam, ale z chęcią zobaczyłabym się w takich włosach :D Co myślicie o takiej metamorfozie? Oczywiście żartuję, ale nie powiem, z chęcią przygarnęłabym taką perukę :)

Kolejny kolor, o którym wcześniej wspomniałam to blond. Od urodzenia jestem brunetką, wiele razy eksperymentowałam z rudościami oraz ciemnym brązem, ale nigdy nie widziałam się w blondzie (Blonde Wigs). Na stronce znalazłam sporo pięknych opcji, ale ta poniżej spodobała mi się najbardziej. W dodatku przy większości peruk są również zdjęcia i opinie innych klientek. Można podejrzeć jak peruki wyglądają na innych dziewczynach. Jest to na pewno świetne ułatwienie w wyborze tej jedynej. Dzięki właśnie takim zdjęciom zdecydowałam się na perukę, która u nasady jest w kolorze ciemnego blondu, a im dalej w dół tym blond jest jaśniejszy. Jest rewelacyjna. Teraz to jeszcze bardziej kusi mnie taka koloryzacja. Co myślicie? Dobrze by mi było w takim kolorze? :)



Ostania moja propozycja na dziś to istne szaleństwo, tak samo jak błękit, a mianowicie peruka, w kolorze różowym (Pink Wigs). Zachwyciła mnie w takim samym stopniu jak ta blond. Ostatnio panowała moda na różowe włosy i można było na ulicach widzieć dziewczyny, które posiadały włosy w tym odcieniu. Ja również należę do fanek tego koloru i pewnie gdybym była blondynką to zrobiłabym sobie różowe ombre. Jednak blondynką nie jestem i jedynie mogłabym sobie pozwolić na perukę w takim kolorze. Co myślicie o tej poniżej?




To już by było na tyle. Dajcie znać, co myślicie o perukach, a zwłaszcza o tych szalonych, kolorowych perukach oraz czy słyszałyście wcześniej o stronce Everydaywigs. No i oczywiście napiszcie, czy dobrze by mi było w blond włosach :)
Buziaki i do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)