środa, 7 listopada 2018

Angrila Store :)

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym przybliżyć Wam sklep, który ostatnio odkryłam, a mianowicie stronkę internetową o nazwie Angrila. Słyszałyście wcześniej o tym sklepie? Ja nie, ale gdy przez przypadek na niego weszłam to przepadłam. Sklep oferuje mnóstwo pięknych sukienek na wiele okazji. Wielkimi krokami zbliżają się Andrzejki, Sylwester i Studniówki, więc jest to dobry pretekst, aby zakupić sobie jakąś śliczną kieckę :)
Mnie zdecydowanie zauroczyły długie suknie, na których punkcie mam od niedawna obsesję.
Numerek 2 to mój faworyt jeśli chodzi o Sylwestra. Sukienka pięknie się mieni i ma dość duży dekolt, ale myślę, że w tę jedyną noc w roku można zaszaleć i pozwolić sobie na tak odważną suknię.
Numer 1 ubrałabym na Andrzejki lub Walentynki. Śliczna krótka sukienka, ponownie z dość mocno wyciętym dekoltem i bardzo ładnie podkreśloną talią. Na stronie większość sukienek jest dostępna w różnych kolorach, ale ja wybrałam te, które podobają mi się najbardziej :)
Sukienka numer 3 i 4 to według mnie rewelacyjne propozycje, jeśli chodzi o Studniówkę. W swojej szafie posiadam bardzo podobną sukienkę do 3, którą zakupiłam na wesele i muszę Wam powiedzieć, że czułam się w niej jak milion dolarów. Pięknie podkreśla sylwetkę i super ją wydłuża, a dość długi rozporek nadaje jej charakteru. Myślę, że to na prawdę świetna propozycja jeśli chodzi o sezon jesienno-zimowych wesel.
Numer 4 to już zdecydowanie szaleństwo, ale ja postawiłabym na to szaleństwo na własnej Studniówce. Szkoda, że nie mogę się cofnąć w czasie, to na pewno wybrałabym taką piękną sukienkę o kroju princeski. Odkryte ramiona, mieniący się pasek, kieszenie i ten niesamowity kolor! No suknia szyta wprost dla mnie! :D
Dajcie znać, która propozycja podoba Wam się najbardziej. Napiszcie w komentarzach, jakie Wy sukienki preferujecie na takie okazje jak Andrzejki czy Sylwester (długie, krótkie), bo ja zdecydowanie stawiam na efekt "WOW" :)
Na końcu posta macie również krótki filmik z propozycjami sukienek koktajlowych ze sklepu Angrila. Miłego oglądania!
Buziaki i do następnego!







3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)