sobota, 4 października 2014

Holidays #4

Hej :)
Co tam u Was słychać? Jakie macie plany na weekend? :D U mnie wszystko w najlepszym porządku. Piszę do Was już z Wrocławia, z mojego nowego mieszkanka. Już się prawie zadomowiłam :) Zakupy w Ikei również już były, więc czuję się jak u siebie. Niestety mój chłopak i przyjaciółka pojechali na weekend do domu, a ja zostałam tutaj sama. :( Powiem Wam, że nie jest tak źle. Mam mnóstwo czasu, aby nadrobić zaległości blogowe i youtubowe :)
Dzisiaj przychodzę do Was z ostatnim wakacyjnym postem. Ubrana byłam w czarną mgiełkę, która dorwałam w Mohito jeszcze na letnich przecenach, do tego czarne spodnie z wysokim stanem, których od dawna szukałam, ramoneska i nowiutkie Conversiaki. Jak się Wam podoba? :)










shirt/koszula - mohito
trousers/spodnie - h&m
jacket/kurtka - sheinside
sneakers/tenisówki - converse
bag/torba - house
sunglasses/okulary - no name


Zapraszam Was na stronę sheinside, która w swoim asortymencie ma sporo świetnych rzeczy. Mają mnóstwo fajnych promocji, co chwilę jakaś nowa, więc można złapać ubrania po niskich cenach. Polecam! :)

New Markdowns for fashion lovers!

30% OFF OVER $100

35% OFF OVER $150

40% OFF OVER $200

Hurry up to start your new purchase on Sheinside!!

 

23 komentarze:

  1. Bardzo fajnie,elegancko;)Jak możesz to częściej wrzucaj stylizacje na bloga,bo masz naprawdę fajny styl.Bardzo chętnie śledzę Twojego bloga i czasem coś nieco skopiuję przy ubieraniu się na codzień,bo widzę,że mamy podobny styl ubierania i w jakiś sposób inspiruję się Tobą.Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mgiełka i kurteczka są świetne ;)

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/09/sweater-weather.html

    OdpowiedzUsuń
  3. boska koszula jednak ja bym nie odwazyła się w niej wyjść bez bokserki pod spodem :D

    kapuczinko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wygladasz!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz, jaka ładna figurka :) pięknie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. odważnie :)
    ja z pewnością założyłabym jakąś bokserkę pod tą koszulę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz cudownie <3
    No proszę,już mieszkasz we Wro,ja mieszkam 50 km od Wrocławia,ale teraz jestem tam co sobotę,albo nawet częściej bo robię prawko,także radzę uważać;d haha ;) Już za rok też będę mieszkała we Wrocławia,póki co muszę się skupić na maturze;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi dear! For me its a really cool outfit and your shirt is really amazing! Kisses (And thank you for your visit),
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz ! :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz! Zapraszam na nowy post z relacją z wystawy obrazów Beksińskiego ♥ Polecam i pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. trampki to mój klimat! :D odpoczynek od chłopaka na pewno ci się przyda, teraz będziecie się widywać chyba co dzień? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna ta koszula ale te widoki za Tobą przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  13. dawno mnie tu nie było, ale wracam już do żywych :)) Ty jak zawsze wyglądasz kwitnąco, trzymasz fason, super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)