piątek, 10 października 2014

Autumn outfit :)

Cześć Kochani! :)
Dzisiaj przychodzę do Was już z bardziej jesiennym postem. Połączyłam czarne rurki, białą koszulkę z fajnym napisem, skórzaną ramoneskę, mojego nowego futrzaka i ukochane Air Maxy. Jak Wam się podoba taki outfit? :) Prosty, wygodny. Na spacer czy zakupy.
Jestem ciekawa czy zauważycie jakąś zmianę w moim wyglądzie? :D (tak, obcięłam włosy i pofarbowałam). Zmiana na + czy - ?
Trzymajcie się, do następnego :*











t-shirt - lovelywholesale
jacket/kurtka - sheinside
fur/futrzak - new yorker
trousers/spodnie - stradivarius
shoes/buty - nike air max 90
bag/torebka - h&m
sunglasses/okulary - no name

Nowy film już na moim kanale :)


Kolejna świetna promocja na sheinside :)

Fashion Lovers

IT IS SHEINSIDE ANNUAL SHOPPING CARNIVAL TIME.

3 Gifts For You !

Full Of Surprises!

1,Aha!Spooky Deal!(Oct8-Nov.2)

2,OMG!Endless Surprises!(Nov.3-Dec.1)

3,Whoopee! Upcoming 2015(Dec.2--Jan.3,2015)

20 komentarzy:

  1. genialna stylizacja :)
    uwielbiam futerkowe kamizelki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mi też było szkoda, ale teraz moje włosy są przynajmniej zdrowsze :)

      Usuń
  3. Zmiana na plus, świetnie wyglądasz. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna torebka i koszuleczka;)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna stylizacja:)
    Maxy świetne,sama mam takie tyle że czarne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale uroczy futrzak- ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz, modnie a jednocześnie na luzie :) Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kurtka i torba :))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne i wygodne połączenie ;) No dla mnie bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, super haul, totalnie w moim stylu! A mogę zapytać... często Twój chłopak robi Ci takie drogie prezenty? Zazdroszczę, musi Cię bardzo kochać! Pozdrawiam, Aneta :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz, jako maniaczka air maxów nie mogę się na nie napatrzeć! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi dear and thank you for your visit!!! I like very much this outfit, for me its really cool. Sporty shoes, fur and black pants is a good mix!!! Today I have a new post at my blog. Do you want to tell me what do you think? Kisses,
    Eni

    new post
    http://eniwherefashion.blogspot.it/2014/10/abito-bicolore-e-decollete-neresecondo.html

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi bardzo twoje okulary,swietnie :p
    obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  14. futerko jest przeurocze ! :)
    obs za obs ? :))

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna kurteczka
    bardzo ładnie wygladasz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)