poniedziałek, 23 listopada 2020

#422 Cekiny na co dzień :)

Cześć! :)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, że cekinowe elementy garderoby nadają się również do noszenia na co dzień. W moim przypadku połączyłam srebrną spódnicę z białym t-shirtem z napisem z limitowanej kolekcji Pull&Bear. Czy wiecie o jaki film/serial chodzi? Uwielbiacie go tak samo jak ja? :) Dajcie znać! 
Do tego dobrałam kurtkę jeansową typu oversize, białe adidasy i srebrny plecaczek. Dzięki tym elementom stylizacja zrobiła się totalnie luźna, idealna do biegania po mieście. Nie są to jeansy i t-shirt, coś się tutaj dzieje, ale również bez przesady, na czym mi zależało. Ja bardzo lubię ten zestaw i mam nadzieję, że Wam się również podoba. Napiszcie koniecznie w komentarzach, czy nosicie cekiny na co dzień, czy tylko od święta oraz czy przekonałam Was choć troszkę do noszenia ich nie tylko w elegancko-imprezowych stylizacjach :)
Buziaki i do następnego! :*








kurtka, spódnica - stradivarius
t-shirt - pull&bear
plecak, buty - adidas
okulary - zaful

1 komentarz:

  1. No pewnie, że się nadają, ten kto tak nie uważa, ma jeszcze jakieś zaściankowe myslenie :/
    Wystarczy fajnie luzacko, czy sportowe te cekiny okiełznać i taka oto fajna stylówka gotowa :)
    Szkoda, żeby marnowały sie w szafie tylko i wyłącznie na sylwestra :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)